جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان؛

مسیرهای ارتباطی زنجان کم تردد و خلوت است

1398/12/22 - 09:45 - کد خبر: 16410 نسخه چاپی

نصر: جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت ورود خودرو به شهرهای این استان مسیرهای ارتباطی زنجان در روزهای پایانی سال نسبت به سال‌های گذشته، کم تردد و خلوت است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: در زمان حاضر ترافیک در جاده‌های زنجان عادی و روان بوده و این نشان از کاهش مسافرت ها است.
وی اظهار داشت: لازم است مردم به هشدارها و توصیه های مسئولان ذیربط در رابطه با تعطیلی مسافرت‌ها توجه جدی داشته باشند و جان خود، خانواده و دیگران را با خطر ابتلا به بیماری ویروس کرونا، مواجه نکنند.  

عظیمی تصریح کرد: بهتر است خانواده های علاقه مندان به سفر، مسافرت نوروزی خود را به منظور حفظ سلامتی تا عادی شدن شرایط به تاخیر بیندازند و با این کار تهدید و خطر احتمالی را از خود و دیگر اعضای خانواده، دور کنند.

جانشین رییس پلیس راه استان زنجان گفت: میزان وقوع تصادفات جاده ای زنجان از ابتدای ماه جاری تاکنون بسیار کم شده است و امید می رود تعطیلات نوروز امسال و خلوت شدن مسیرها، شاهد حوادث رانندگی تلخ و خونین نباشیم.   

وی با بیان اینکه در ۱۱ ماهه امسال در مجموع ۲۴۴ نفر در تصادفات جاده ای زنجان جان باختند، اظهار داشت: رانندگان باید هنگام رانندگی دقت و احتیاط بیشتری کنند که در غیر این صورت جان خود، سرنشینان و دیگران را با خطر مواجه خواهند کرد.

در پی شیوع بیماری کرونا ویروس، از ساعت ۲۲ جمعه شب (۱۶ اسفند ماه) ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای استان زنجان در کلیه محورها تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
انتهای پیام/
مسیرهای ارتباطی زنجان کم تردد و خلوت است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار