خبر/

دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با روسای فدراسیون‌های کبدی چهار کشور

1397/12/01 - 10:37 - کد خبر: 164 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی عصر امروز (سه‌شنبه) در حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و معاونان با روسای فدراسیون های کبدی کشورهای ترکیه، گرجستان، آذربایجان و عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، استاندار آذربایجان‌شرقی در این مراسم، پس از خیر مقدم و آرزوی اقامتی خوش و بیاد ماندنی در تبریز، استان آذربایجان‌شرقی را استانی سرشناس و دارای سبقه فرهنگی و تاریخی والا دانست و افزود: تبریز شهر اولین هاست و درتمامی زمینه های فرهنگی و ورزشی زبان زد خاص و عام است.
 
پور محمدی روابط استان را با کشورهای همسایه عالی دانسته و بر گسترش هرچه بیشتر تعاملات با کشورهای همسایه و هم مرز در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، هنری و علی الخصوص ورزشی تاکید کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار گسترش همکاری ها و تعاملات ورزشی بین کشورهای همسایه را خواستار شده و این امر را باعث ارتقا ورزش استان و منطقه دانست.
بهتاج همچنین قول ادامه برگزاری رقابت های کبدی را در سالهای آتی بصورت بین المللی داد.
 
در پایان مراسم استاندار آذربایجان‌شرقی با اهدا لوح و هدیه یادبود به روسای فدراسیون های کبدی چهار کشور حاضر از ایشان تقدیر به عمل آورد.
 
گفتنی است؛ دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی آذربایجان شرقی روزهای 30 بهمن و یک اسفندماه به میزبانی شبستر و در سالن پوریای ولی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با روسای فدراسیون‌های کبدی چهار کشور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار