بابایی تاکید کرد؛

پتانسیل های بسیار قوی تبریز در عرصه های اقتصاد و ارتباطات بین الملل/ هیچ گاه محبت های مردم تبریز را فراموش نخواهم کرد

1398/02/28 - 17:05 - کد خبر: 1635 نسخه چاپی

نصر: رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در شمالغرب کشور گفت: حضور بیش از 400 هیات خارجی در تبریز نشان از پتانسیل های بسیار قوی تبریز در عرصه های اقتصاد و ارتباطات بین الملل دارد.

به گزارش نصر، "اسماعیل بابایی راغب" در جلسه اخلاق مدیران استان با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، افزود: خدمت در تبریز و در حضور مردم آذربایجان توفیق بزرگی برای من بود که این مردم در هر زمانی بنده را همراهی و یاری کردند.

وی ادامه داد: در طی 28 سال خدمتم در وزارت امور خارجه، بهترین تجربیات و خاطراتم در تبریز رقم خورد و من قدردان محبت های مردم تبریز و آذربایجان هستم.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در شمالغرب کشور از حجه الاسلام و المسلمین آل هاشم به عنوان شخصیتی سازنده یاد کرد و گفت: حاج آقای آل هاشم به عنوان یک چهره ملی همواره در کنار مدیران استان بوده و حضور ایشان در استان غنیمتی بزرگ است.

بابایی با بیان اینکه در 4 سال گذشته بیش از 400 هیات خارجی در تبریز یافتند، افزود:  این رقم کمی نیست و بسیار قابل توجه است و نشان از پتانسیل های بسیار قوی تبریز در عرصه های اقتصاد و ارتباطات بین الملل دارد.

وی ادامه داد: در مدت خدمت بنده در تبریز اگر موفقیتی هم بوده در کنار شما و با همراهی شما بزرگواران بوده است، خوشبختانه تعامل و همراهی ها در آذربایجان شرقی با وزارت خارجه تبدیل به الگویی موفق در وزارت خارجه شده است.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در شمالغرب کشور با بیان اینکه تبریز همواره در طول تاریخ پیشتاز بوده است، تاکید کرد: ما همواره تلاش کرده و خواهیم کرد تا تبریز در جایگاه شایسته خود قرار گیرد.

بابایی راغب که روزهای آخر ماموریت خود در تبریز را سپری می کند، افزود: از مردم شریف تبریز که انصافاً میزبان شایسته ای برای بنده و خانواده ام بودند، سپاسگزارم و هیچ گاه محبت های مردم تبریز را فراموش نخواهم کرد و انشاالله در هر مسئولیتی باشم برای اعتلای تبریز و کمک به مراودات بین المللی این کهن شهر تلاش خواهم کرد.

 

تقدیر آل هاشم از نقش سازنده بابایی در گسترش مناسبات بین المللی آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با تقدیر از تلاش های بابایی در دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در شمالغرب کشور، گفت: آقای بابایی نماینده وزارت امورخارجه در شمالغرب کشور با توان و تجربه موفق دیپلماتیک در دوران خدمت خود در استان و تبریز منشاء اثرات بسیار خوب و دستاوردهای چشمگیر در این منطقه بوده و در توسعه مناسبات استانی با کشورهای مختلف بویژه حوزه cis و همسایگان کارنامه درخشانی داشته است.

حجه الاسلام و المسلمین آل هاشم اضافه کرد: اهتمام ویژه آقای بابایی به تعامل با مدیران ارشد استان، بخش خصوصی و سرمایه گذاران حوزه های مختلف و نقش آفرینی در ایجاد ارتباطات بین بخشی با کشورهای همسایه و همچنین تعامل بسیار عالی و ارائه مشورت های دقیق و کارشناسی به اینحانب از فعالیت های چشمگیر این دیپلمات پر توان است که قابل تقدیر و قدردانی است.

به گزارش نصر، اسماعیل بابایی راغب به زودی با پایان ماموریت خود در تبریز، با حکم وزیر امور خارجه به عنوان کنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت آلمان منصوب می شود.

انتهای پیام/

پتانسیل های بسیار قوی تبریز در عرصه های اقتصاد و ارتباطات بین الملل/ هیچ گاه محبت های مردم تبریز را فراموش نخواهم کرد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار