معاون استاندار زنجان؛

تلاش پلیس زنجان در جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به استان ستودنی است

1398/12/21 - 13:20 - کد خبر: 16345 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: عملکرد خوب پلیس زنجان در راستای اجرای طرح ممنوعیت ورود وسایط نقلیه غیربومی به داخل شهر زنجان قابل تقدیر است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، خدابخش مرادی نافچی، امروز در دیدار با ماموران انتظامی مستقر در میدان بسیج، میدان جهاد و پل سیدالشهدا (ع) شهر زنجان، افزود: ارزش کار پلیس، در خدمتگزاری صادقانه به مردم و جامعه است.

وی با تاکید براینکه پیشگیری از بیماری کرونا، نیازمند تعامل همگانی است، اظهار داشت: تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان ازجمله پلیس در ضد عفونی شهر زنجان، خوب و مناسب است و در این جهت پلیس استان با استفاده از تجهیزات یگان ویژه هر شب ضدعفونی معابر پرتردد شهر زنجان را انجام می دهد که این کار جای تقدیر دارد.

مرادی از تلاش‌های تمامی کارکنان انتظامی استان زنجان در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: قضاوت مردم در باره عملکرد پلیس، قضاوت خوبی است و مردم واقعا نیروی انتظامی را از خودشان می دانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه امنیت بالای استان زنجان نشان از عملکرد خوب نیروی انتظامی استان است، افزود: امنیت بدون همکاری و همیاری مردم با پلیس امکانپذیر نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به همراه رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان با کارکنان مستقر در میدان بسیج، میدان جهاد و پل سیدالشهداء (ع) در اجرای طرح ممنوعیت ورود و خروج خودروهای غیر بومی به داخل شهر زنجان دیدار و گفت وگو کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان نیز گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح کنترل خودروها در مبادی ورودی شهرها توسط کارکنان انتظامی مستقر در این مبادی اجرا می شود.

سرهنگ ایرج خانی پور، خدمت رسانی به مردم را از افتخارات پلیس خواند و افزود: پلیس همیشه در صحنه با تمام امکانات و توان برای خدمات رسانی به مردم و مقابله با بیماری کرونا آماده جانفشانی است.
انتهای پیام/
تلاش پلیس زنجان در جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به استان ستودنی است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار