مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان؛

برنامه‌های نوروزی بقاع متبرکه در زنجان لغو شد

1398/12/21 - 12:45 - کد خبر: 16340 نسخه چاپی

نصر: بر اساس اعلام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان نوروز امسال تجمعات در لحظه تحویل سال نو و دیگر مناسبت‌های مذهبی و اعیاد در بقاع متبرکه این استان برگزار نمی‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا در کشور، تمهیدات لازم در بقاع متبرکه استان به منظور پیشگیری از این بیماری اندیشیده شده است، افزود: امسال نیز قرار بود برنامه‌های مناسبتی در بقاع متبرکه اجرایی شود اما برای پیشگیری از شیوع بیماری، همه برنامه‌ها لغو شد، هرچند که درب برخی بقاع متبرکه باز است و ضدعفونی و غبارروبی انجام می‌شود، البته ممکن است زیارت از نزدیک هم امکانپذیر نباشد.

حجت الاسلام مختار کرمی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از بالا رفتن سرعت شیوع بیماری  تصمیم به محدود کردن بسیاری از تجمعات و مراسم‌های مذهبی در بقاع متبرکه سراسر کشور گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال به غیراز تمهیدات اندیشده شده در ارتباط با پیشگیری از کرونا یکی از موضوعات مهم کمک به خانواده‌های نیازمند است، گفت: سال گذشته ۸۰۰ بسته بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد و امسال نیز مقرر شده است که تعداد بیشتری بسته حمایتی بین نیازمندان از محل عواید موقوفات توزیع شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:  امسال برای رعایت نکات بهداشتی در پیشگیری از کرونا نسبت به توزیع ژل‌های بهداشتی و ماسک در بقاع متبرکه اقدام می‌شود.
انتهای پیام/
برنامه‌های نوروزی بقاع متبرکه در زنجان لغو شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار