سرمربی تیم ملی فوتبال ایران:

عدالت فوتبال رعایت نشد/ مقابل مصر بدشانسی آوردیم

1405/04/06 - 09:20 - کد خبر: 163226 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه در دیدار مقابل مصر عدالت فوتبال رعایت نشد، گفت: موقعیت‌های زیادی داشتیم اما بدشانسی آوردیم و توپ‌هایمان گل نشد.

به گزارش نصر، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل مصر در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار کرد: به کشورم و ملتم افتخار می‌کنم، بازی بسیار زیبایی بود. همه لذت بردند و من هم لذت بردم. نمی‌دانم شاید خدا با ما سر ناسازگاری دارد. می‌توانستیم برنده شویم و شانس‌های زیادی داشتیم و بدشانسی آوردیم. یک توپ آوردند و گل شد و ما ۱۰ توپ بردیم که گل نشد.
وی ادامه داد: می‌گویند بازیکن ما پس از گل، ۵ سانتی متر در آفساید بوده است. مزد زحمتمان را در این سه بازی نگرفتیم. در هر بازی گل زدیم و بازیکنان ما ۵ سانتی متر و ۳۰ سانتی متر در آفساید بودند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: فکر می‌کنم با همه مشکلاتی که ما داشتیم عدالت فوتبال رعایت نشد، این عدالت نبود و شاید خدا من را آزمایش می کند.
قلعه‌نویی با تاکید بر اینکه من به تیمم اعتقاد دارم. تیم ما در فاز هجومی کامل است و منتظر می‌مانیم تا ببینیم فردا چه می‌شود. باز هم از همه تماشاگران داخل و بیرون زمین تشکر می‌کنم. به تیم خوب مصر هم تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه مسیر، موفق باشد.
انتهای پیام/
 عدالت فوتبال رعایت نشد/ مقابل مصر بدشانسی آوردیم خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

سامانه مولد پرتال ستاک