مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل؛

پروژه راه‌سازی کلور - درام شتاب گرفت

1398/12/21 - 11:00 - کد خبر: 16317 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی پروژه راه‌سازی کلور - درام در شهرستان خلخال با شتاب بیشتری ادامه دارد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محبوب حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این پروژه یکی از پروژه‌هایی با توپوگرافی سخت در منطقه است که در آن بالای ۱۱۰ نفر مشغول به کار بوده و بیش از ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین ، بولدوزر ، کامیون ، غلتک و گریدر مشغول انجام عملیات اجرایی هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال با پیگیری‌های استاندار اردبیل برای این پروژه نزدیک ۱۲۶ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته ،گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده عملیات روسازی و آسفالت ۱۶ کیلومتر از ۳۲ کیلومتر این جاده در سال بعد آغاز خواهد شد.

وی درباره پروژه سرچم - اردبیل افزود: پروژه احداث باند دوم اردبیل - سرچم برغم مطالبات پیمانکار به میزان ۰ ۳۰ میلیارد ریال فعال بوده و سال بعد ۱۰ کیلومتر از این مسیر تا اجرای مرحله آسفالت به اتمام خواهد رسید.

حیدری درباره  پروژه راه هشتجین - سرچم گفت: با توجه به پیگیری‌های بعمل آمده و تامین اعتبار پروژه مقرر شده پیمانکار پروژه با شروع فصل کاری و افزایش ماشین‌آلات نسبت به تسریع اجرای پروژه اقدام و تا پایان تیرماه سال ۹۹ پروژه را آماده و جهت شروع عملیات آسفالت تحویل دهد.
انتهای پیام/
پروژه راه‌سازی کلور - درام  شتاب گرفت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار