استاندار زنجان؛

امکان پذیرش مسافر را در شرایط اضطراری کنونی نداریم

1398/12/21 - 09:05 - کد خبر: 16299 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: مردم این استان در مهمان نوازی و استقبال از مهمان بی همتا هستند ولی در این شرایط سخت و اضطراری امکان پذیرش مسافران را نداریم.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح الله حقیقی شامگاه دیشب در جلسه پیشگیری از ویروس کرونا افزود: همه امکان تفریحی، گردشگری، هتل‌ها و مهمانخانه های استان تعطیل است و پذیرش مسافر ندارند.

وی با بیان اینکه همه استان‌های همسایه زنجان در وضعیت بسیار سختی در مقابله با بیماری کرونا قرار دارند تاکید کرد: از مردم می خواهیم بر ترس و اضطراب خود غلبه و فقط به توصیه های بهداشتی  عمل کنند و به اخبار نادرست منتشر شده در فضای مجازی اعتنا و توجهی نداشته باشند.

حقیقی تاکید کرد: تنها منبع اطلاع رسانی صحیح، مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی هستند که آخرین اطلاعات، اخبار و توصیه ها را از طریق صدا و سیما و رسانه های معتبر ارائه می‌کنند.

مقام عالی دولت در استان همچنین با قدردانی از همه اقدامات صورت گرفته برای به تاخیر انداختن شیوع بیماری کرونا در استان زنجان تصریح کرد: تا پایان این هفته تولید ژل و اسپری های ضدعفونی کننده افزایش می یابد و می توانیم نیاز استان را از این بابت برطرف کنیم.

وی به توصیه های مسؤولان وزارت بهداشت مبنی بر اینکه استفاده از ماسک برای همه ضرورتی ندارد اشاره کرد و گفت: با اضافه شدن یک واحد دیگر تولید ماسک روزانه ۸۰هزار ماسک در استان تولید می شود. 

استاندار زنجان حفظ سلامتی و جان مردم را اولویت همه مدیران دانست و افزود: پلیس به هیچ عنوان اجازه ورود خودرو و مسافران غیر بومی را به داخل شهرها نمی دهد و مردم هم از پذیرفتن مهمان از خارج استان پرهیز کنند چرا که زنجان نیز جزو استانهایی است که خود درگیر بیماری کروناست و امکانات موجود برای درمان مردم استان است.

وی از مردم خواست با جدی گرفتن طرح غربالگری که وزارت بهداشت اجرا می کند وضعیت سلامتی خود را بسنجند و افزود: تنها راه برای کاهش خطر این بیماری عمل به توصیه های بهداشتی، ماندن در خانه و اجتناب از حضور در محافل و مکان‌های پرجمعیت است.
انتهای پیام/
امکان پذیرش مسافر را در شرایط اضطراری کنونی نداریم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار