تمدید اعتبار پروانه بهره‌برداری و مجوزهای فعالیت گردشگری آذربایجان شرقی تا پایان اردیبهشت‌ ۹۹

1398/12/20 - 17:30 - کد خبر: 16286 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از تمدید اعتبار پروانه بهره‌برداری و مجوزهای فعالیت گردشگری استان تا پایان اردیبهشت‌ماه ۹۹ خبر داد.

به گزارش نصر، مرتضی آبدار ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای تسهیل امور اداری و کاهش حضور ارباب‌رجوع در ادارات، اقدام به اجرای برخی از امور به‌صورت خودکار کرده‌ایم.
وی گفت: در این راستا هرگونه مجوز اعم از پروانه بهره‌برداری، گواهینامه حرفه‌ای، مجوز فعالیت یا کارت راهنمای گردشگری و... که تمدید آن مستلزم مراجعه حضوری است، تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ دارای اعتبار بوده و نیازی به تمدید ندارد.
وی در ادامه در خصوص صدور کلیه مجوزهای جدید، اظهار کرد: صدور کلیه مجوزهای جدید اعم از پروانه بهره‌برداری، گواهینامه حرفه‌ای، مجوز فعالیت یا کارت راهنمای گردشگری به پایان فروردین‌ماه سال 1399 موکول شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در ادامه از لغو برگزاری تمام دوره‌های آموزشی، همایش، جلسات و نشست‌های اداری تا اطلاع ثانوی خبر داد.
وی با اشاره به تشدید نظارت بر فعالیت تأسیسات تحت پوشش با رویکرد دستورالعمل مقابله با شیوع ویروس کرونا در تأسیسات گردشگری، گفت: ضمن اجرای نظارت‌های تلفیقی مستمر توسط اکیپ‌های نظارتی، رسیدگی به شکایات مردم و گردشگران از تأسیسات گردشگری فوریت یافته و گزارش اقدامات در جلسه روزانه کمیته رسیدگی به شکایات، موردبررسی قرار می‌گیرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، وی اظهار کرد: در راستا اجرای مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، مبنی بر آمادگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای انعقاد قرارداد با تعدادی از مراکز اقامتی و هتلی به‌منظور بهره‌مندی از خدمات آن‌ها جهت سپری کردن دوران نقاهت شفایافتگان بیماری کرونا، مراکز اقامتی که علاقه‌مند به مشارکت در این امر هستند می‌توانند آمادگی خود را به این اداره کل اعلام کنند.
انتهای پیام/
تمدید اعتبار پروانه بهره‌برداری و مجوزهای فعالیت گردشگری آذربایجان شرقی تا پایان اردیبهشت‌ ۹۹ نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار