سرپرست باشگاه تراکتور؛

در هر دو جام مدعی قهرمانی هستیم/ لیگ باید از هفته بیست و دوم پیگیری شود

1398/12/20 - 17:00 - کد خبر: 16284 نسخه چاپی

نصر: سرپرست باشگاه تراکتور گفت: تعطیلی مسابقات لیگ برتر به ضرر تمام تیم‌هاست اما سلامتی بازیکنان و تماشاگران مهم‌تر از برگزاری مسابقات بود.

به گزارش نصر به نقل از فارس، میرمعصوم سهرابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اظهار داشت: از امروز تمرینات تیم تراکتور بعد از چند روز تعطیلی آغاز می‌شود و باید بگویم در مورد عدم برگزاری تمرینات، بخشنامه‌ای به باشگاه ارسال نشده است و تابع تصمیمات ستاد مقابل با کرونا هستیم و هر تصمیمی که از سوی این ستاد گرفته شود، برای ما قبل احترام است.

وی گفت: تعطیلی مسابقات به ضرر همه تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشور بود، اما سلامتی مربیان، بازیکنان، تماشاگران و تمامی عوامل برگزاری مسابقات مهم‌تر از انجام مسابقات بود.

سهرابی تاکید کرد: تراکتور دو بازی متوالی برابر تیم‌های نساجی مازندران و نفت آبادان میزبان بوده که این دیدارها به تعویق افتاد و این در حالی بود که می‌توانستیم با برتری در این دو دیدار وضعیت خود را در جدول بهتر نمایم و چون مسابقات در سه هفته عقب افتاده است، باید ادامه مسابقات از همان هفته‌هایی برگزار نشده، ادامه یابد و باید ابتدا دیدارهای لغو شده انجام شود.

دروازه‌بان سابق تیم‌های تراکتور و شهرداری تبریز در ادامه از مدعی بودن تراکتور در جام حذفی سخن گفته و افزود: خوشبختانه در جام حذفی به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردیم و از مدعیان قهرمانی این جام هم هستیم.

وی گفت: فرق نمی‌کند که با کدام تیم بازی کنیم اما اگر در قرعه‌کشی با نفت مسجد سلیمان و یا استقلال (در صورت برنده شدن برابر سپاهان) روبه‌ رو شویم برای میزبانی قرعه‌کشی خواهد شد، اما اگر در قرعه با پرسپولیس و یا سپاهان (در صورت برتری برابر استقلال) قرار گیریم چون بازی مرحله قبل ما میزبان و آنها مهمان بودند، باید در نیمه نهایی در خانه حریف به میدان رویم.
انتهای پیام/
در هر دو جام مدعی قهرمانی هستیم/ لیگ باید از هفته بیست و دوم پیگیری شود خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار