شهردار منطقه پنج تبریز خبر داد:

آغاز کاشت یک درخت برای هر شهروند و توسعه سرانه فضای سبز

1398/12/20 - 15:45 - کد خبر: 16273 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه پنج تبریز از شروع کاشت درخت از اسفندماه با هدف یک درخت برای هر شهروند خبر داد و گفت : باهدف توسعه فضای سبز یک درخت برای هر شهروند ساکن این منطقه کاشته می شود.

به گزارش نصر، این مطلب را میر علی اصغر نساج در مراسم غرس و کاشت درخت که به مناسبت هفته منابع طبیعی با حضور سعید نیکو خصلت عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز ترتیب یافته بود اعلام کرد و افزود: کاشت ۱۰۰ هزار درخت در سطح حوزه شروع شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه این منطقه نگهداری ۵۵۵ هکتار فضای سبز را انجام می دهد اظهار داشت: سال آینده با احداث ۱۲ هکتار فضای سبز به میزان  یک متر مربع بر سرانه فضای سبز شهرداری منطقه پنج افزوده می شود.
نساج همچنین گفت: در حوزه استحفاظی منطقه پنج ۱۲۰ هزار نفر شهروند ساکن هستند و با توجه به افزایش ساخت وساز در این منطقه توسعه فضای سبز ضروری است.
وی به هدف گذاری شعار توسعه فضای سبز در سال آینده در شهرداری تبریز اشاره نمود و دراین رابطه گفت: از اسفندماه کاشت ۱۲۰ هزار درخت با شعار  یک درخت برای هر شهروند شروع شده است.
 

به گفته وی در حال حاضر ۳۵۰ هزار اصله درخت درفضاهای سبز این منطقه وجوددارد که با کاشت نهال های جدید تعداد درخت ها به ۴۷۰ هزار اصله افزایش می یابد.
انتهای پیام/
آغاز کاشت یک درخت برای هر شهروند و توسعه سرانه  فضای سبز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار