فرمانده سپاه قدس گیلان؛

آماده ضدعفونی کردن منازل هستیم

1398/12/20 - 15:00 - کد خبر: 16267 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: برای ضدعفونی کردن منازل مردم آمادگی داریم.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سردار محمد عبدالله پور امروز در مصاحبه با خبرنگار اظهار داشت: ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ ها در سراسر گیلان توسط سپاه قدس گیلان تداوم خواهد داشت و برای ضدعفونی کردن منازل مردم نیز آمادگی کامل داریم.

وی افزود: در چند روز اخیر نیز سپاه قدس گیلان بسیاری از معابر و خیابان‌های رشت و چند شهر دیگر را گندزدایی کرد و تا زمان نابودی کرونا در کنار مردم هستیم که در این راستا طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در گیلان را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: سپاه همانند گذشته به‌ همراه سایر مسئولان تا زمان نابودی ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود و به آن‌ها خدمت‌ رسانی می‌کند و برای نابودی این بیماری با تمام توان و با تمام امکانات در خدمت مردم هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه هرگز مردم و مسئولان را در شرایط بحرانی و سخت تنها نخواهد گذاشت، بیان کرد: از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در گیلان، در کنار سایر مسئولان در جهت رفع احتیاجات و نیازهای بهداشتی مردم گام برداشتیم.

عبدالله پور ، از ریشه‌کن شدن کامل ویروس کرونا در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و برنامه‌ ریزی‌ هایی که شده و قرار است برای رفع کرونا اجرایی شود، امیدوارم بتوانیم کرونا را تا پایان هفته آینده ریشه‌کن کنیم.

وی تصریح کرد: تاکنون نیز سپاه گیلان در حد توان خود به‌ همراه سایر نیروهای جهادی در این روزهای سخت و حساس بی‌ وقفه در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش کرده که تهیه ماسک، دستکش و انواع محلول‌های ضدعفونی کننده و تحویل بسته‌های بهداشتی درب منزل متقاضیان، بخشی از این اقدامات است.
انتهای پیام/
آماده ضدعفونی کردن منازل هستیم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار