با هدف مبارزه با ویروس کرونا؛

بیمارستان صحرایی ۲۰۰ تخت خوابی در ارومیه راه اندازی شد

1398/12/20 - 13:25 - کد خبر: 16251 نسخه چاپی

نصر: با هدف مبارزه با ویروس کرونا و ارائه خدمات درمانی ویژه به بیماران مبتلا به ویروس کرونا بیمارستان صحرایی صبح امروز در ارومیه دایر شد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در آئین آغاز به کار این بیمارستان اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی برای پشتیبانی و کمک به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان راه اندازی شده است.

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری با بیان اینکه بیمارستان دارای ۲۰۰ تخت بستری، آزمایشگاه، واحد بیماریابی و آزمایشگاه‌های تخصصی است افزود: همه امکانات و مراکز بهداشت و درمانی سپاه شهدای استان از جمله بیمارستان عارفیان و بیمارستان شهید باکری در اختیار مردم است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه سپاه با تمام امکانات جهادی آماده همکاری در زمینه مبارزه با ویروس کرونا است گفت: تا پایان نابودی ویروس کرونا در استان به طور قطع در کنار مردم استان خواهیم بود.

سردار شهسواری با بیان اینکه باید برای مدیریت روانی اقشار مختلف مردم در جامعه گام برداشته شود عنوان کرد: همراهی و مشارکت مردم به ویژه عدم حضور در بیرون از منزل در این برهه زمانی ضروری است.

پس از بازگشایی این بیمارستان جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی و نیز امام جمعه ارومیه از بیمارستان صحرایی ارومیه بازدید کردند.
انتهای پیام/
بیمارستان صحرایی ۲۰۰ تخت خوابی در ارومیه راه اندازی شد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار