فرمانده لشکر 21 حمزه ارتش تاکید کرد؛

ارتش در بالاترین سطح آمادگی برای مقابله با کرونا قرار دارد/ تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در کنار مردم خواهیم ماند

1398/12/19 - 22:34 - کد خبر: 16196 نسخه چاپی

نصر: فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه ارتش گفت: یگان های ش.م.ه و یگان های پشتیبانی بهداشت و درمان ارتش در بالاترین سطح آمادگی خود قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار نصر، امیر سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی، پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از آمادگی بیمارستان منطقه ای ارتش در تبریز برای مقابله با کرونا ویروس، گفت: از روزی که اولین آزمایش کرونا در کشور مثبت اعلام شد، نیروهای چهارگانه ارتش وارد عمل شده و قرارگاه زیستی در سطح همه یگان های نیروی زمینی محوری ارتش اقدامات لازم را ترتیب داد.

وی افزود: نماینده قرارگاه زیستی ارتش در ستاد مقابله با کرونای استان هم حضور دارد و ارتش از همان روز اول تهدید زیستی شیوع ویروس کرونا، آمادگی خود را برای انجام اقدامات لازم برای مقابله با کنترل این بیماری را به دستگاه های مربوطه اعلام کرده است.

ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل ادامه داد: قرارگاه زیستی در همه یگان های ارتش در سطح منطقه ایجاد شده است و تدابیر لازم برای مصون ماندن همه کارکنان وظیفه و پایور ارتش از ابتلا به این ویروس با حساسیت اجرا می شود و هر کس در بدو ورود به پادگان های ما مشکوک به کرونا باشد، قرنطینه و به مراکز درمانی توسط آمبولانس مخصوص اعزام می شود.
 

امیر سرتیپ میرزایی از توقف برنامه های آموزشی جمعی در یگان های ارتش خبر داد و گفت: آموزش های ضروری تر در فضای باز و با رعایت تدابیر لازم اجرا می شود.

وی افزود: همه اماکن ارتش در همه تیپ ها و یگان های مختلف در طول شبانه روز دو بار ضدعفونی شده و تلاش شده است حضور غیر ضروری پرسنل وظیفه به حداقل برسد و اگر یکی از اقوام و نزدیکان هر یک از پرسنل ارتش به ویروس کرونا مبتلا شده باشد، مراقبت ها و آزمایش های پزشکی لازم با حساسیت روی فرد مشکوک انجام می شود.

فرمانده لشکر 21 حمزه اظهار داشت: وسایل ضدعفونی کننده شخصی و آموزش های لازم هم به همه پرسنل وظیفه و پایور ارتش ارائه شده است.
 

امیر سرتیپ میرزایی در ادامه از انجام وظیفه یگان های ش.م.ه ارتش برای اجرای وسیع عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر عمومی تبریز و شهرهای مختلف استان های آذربایجان شرقی و اردبیل خبر داد و افزود: ما از روز اول به مسئولان مربوطه اعلام کردیم ارتش آماده است تا کمک های لازم برای حفظ امنیت زیستی مردم را در سطح وسیع انجام دهد و در این مدت یگان های ش.م.ه و یگان های پشتیبانی بهداشت و درمان ارتش در بالاترین سطح آمادگی خود قرار گرفته اند.

وی تاکید کرد: عزیزان تیپ نیرو مخصوص 25، تیپ 121، تیپ 40، تیپ 41، تیپ 321، پایگاه دوم شکاری تبریز و دیگر یگان های ارتش در سطح منطقه در طی روزهای اخیر به طور وسیع در خدمت مردم عزیز برای مقابله با کرونا و پخش اقلام ضدعفونی کننده و بهداشتی کرده اند.

ارشد نظامی ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل در پایان تاکید کرد: ارتش تا آخرین لحظه ریشه کنی این ویروس منحوس در کنار مردم خواهد ماند.

انتهای پیام/
ارتش در بالاترین سطح آمادگی برای مقابله با کرونا قرار دارد/ تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در کنار مردم خواهیم ماند محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار