رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز خبر داد:

ضدعفونی مستمر بیش از ۶۰ مرکز اجتماعی و عمومی در تبریز

1398/12/19 - 16:39 - کد خبر: 16182 نسخه چاپی

نصر: رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز از ضدعفونی مستمر بیش از ۶۰ مرکز اجتماعی و عمومی در تبریز خبر داد و گفت: شهروندان تبریزی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اماکن باقی مانده در این خصوص را اطلاع رسانی کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، محمدحسین حسن‌زاده اظهار کرد: کمپ‌های مبارزه با اعتیاد، گرمخانه‌ها، مراکز ماده ۱۶ و ماده ۱۵، مراکز امدادی و سرپناه‌های اقامت آسیب دیدگان اجتماعی، از جمله مراکز نیازمند امن شدن در پیشگیری از ویروس کرونا است.
وی محیط‌های تجمع مردمی را از اصلی‌ترین دلایل در شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: گرد هم آمدن افراد مختلف و ناقل‌های بیماری در مجموعه‌ها، باعث شده این ویروس در سطح جامعه شیوع پیدا کند و در این میان مراکزی وجود دارند که یا امکانات ندارند و یا فضایی برای مقابله با بیماری کرونا در آن‌ها فراهم نیست.
وی با بیان این‌که صیانت از سلامت شهروندان را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: از مدیران این مراکز دعوت می‌کنیم اگر مراکز آن‌ها نیاز به ضدعفونی دارد، اطلاع دهند تا در اولین فرصت ممکن گندزدایی و ضدعفونی شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، حسن زاده یادآور شد: شهروندان تبریزی برای برخورداری از این خدمات می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ و یا اطلاع به ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز واقع در کلینیک امام رضا(ع)  واقع در خیابان کمربندی درخواست خود را اطلاع دهند.
روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز اعلام کرد که تمامی دفاتر و ادارات این شرکت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ضدعفونی شده و کلیه مراجعین و همکاران این شرکت روزانه جهت کنترل سلامتی و از نظر مشکوک بودن به کرونا غربالگری می‌شوند.
بر اساس این گزارش، همچنین لوازم پیشگیری از کرونا از جمله ماسک، دستکش و پد الکلی در بین کارکنان توزیع شده است.
انتهای پیام/
ضدعفونی مستمر بیش از ۶۰ مرکز اجتماعی و عمومی در تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار