مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز همزمان با روز صنعت برق:

درصد تلفات انرژی در برق تبریز به 8.8درصد رسیده است

1398/02/28 - 13:16 - کد خبر: 1616 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: شرکت توزیع نیروی برق تبریز با یاری خداوند متعال و تلاش و همت همکاران خود، علی رغم وجود محدودیت‌ها، توانسته کارنامه قابل قبولی را در سال 97 به ثبت برساند.

به گزارش نصر، عادل کاظمی با اشاره به بهبود شاخص‌های بهره‌برداری نسبت به سال 96 بیان کرد: این شرکت در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر از جهت بیشترین میزان رشد نسبت به سال گذشته را در میان دستگاه های منتخب استان آذربایجان شرقی کسب کرده است.

وی در خصوص کنفرانس سیرد تصریح کرد: همکاران این شرکت برای اولین بار رتبه نخست بیشترین تعداد مقالات پذیرفته شده کشور در کنفرانس بین المللی سیرد 2019 را  به خود اختصاص دادند.

همچنین همکاران شرکت توزیع نیروی برق تبریز در مسابقات مهارت شغلی سیمبانی رتبه اول منطقه شمال‌غرب کشور و رتبه دوم کشوری را کسب نمودند.

کاظمی با تاکید بر پروژه های اجرایی این شرکت تشریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز، بالغ بر 825 میلیارد ریال پروژه خاتمه یافته را در سال 97 به ثبت رسانده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تاکید بر توسعه خدمات الکترونیکی بیان کرد: توسعه خدمات الکترونیکی و استقرار بیش از شانزده سیستم نرم افزاری در سال 97 از جمله اقدامات شاخص این شرکت بوده است.

همچنین وی افزود: در زمینه میز خدمت الکترونیکی، ارائه خدمات غیر حضوری، شرکت توزیع نیروی برق تبریز جزو شرکت های برتر استان انتخاب شده است.

وی با اشاره به ساماندهی فضاهای اداری( 5S) درساختمان های تابعه شرکت تصریح کرد: استقرار امور نوسازی و مجموعه معاونت فروش و خدمات مشترکین و مدیریت برق شهرستان تبریز در فضاهای جدید به منظور تخلیه ساختمان سازه جهت احداث ساختمان جدید انجام شده است.

کاظمی در خصوص تعداد نصب کنتور برق، در برق تبریز گفت: سی و سه هزار کنتور برق در سال 97 توسط این شرکت نصب شده است.

وی با اشاره به مدیریت اضطراری بار در سال 97 بیان کرد: شرکت برق تبریز در زمینه مدیریت مصرف و پیک سایی توفیقات خوبی را کسب کرده است.

نصب 53 دستگاه پست هوایی در سال 97

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تاکید بر اقدامات شاخص همکاران در پیک بار تشریح کرد: در دوره پیک بار همکاران برق تبریز 53 دستگاه ترانسفورماتور هوایی در نقاط مختلف شهر تبریز احداث نمودند تا از بروز آسیب به پست‌های زمینی و تجهیزات پست‌های پر بار جلوگیری نمایند.

کاظمی با اشاره به گذر از پیک سال 97 بیان کرد: عبور از پیک سال 97 دشواری‌های فراوانی را برای شرکت برق تبریز به همراه داشت ولی با تلاش و همت  همکاران توانستیم با کمترین عارضه این دوره را سپری نماییم.

برنامه های پیک سایی سال 98 در شرکت‌های توزیع

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: شرکت مادر تخصصی توانیر برنامه‌های پیک‌سایی سال 98 را در دو بخش برنامه‌های 98 و برنامه‌های 098 طراحی و به کلیه شرکت‌های توزیع ابلاغ نموده است.

کاظمی در خصوص پیشگیری از خاموشی‌ها در سال 98 تشریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز تدابیری را برای صنایع، ادارات، کشاورزی و سایر مشترکین اخذ نموده است.

وی با اشاره به راهکارهای همکاری در برنامه کاهش بار صنایع تصریح کرد: جابه جایی تعطیلات هفتگی از روز جمعه به یکی از روزهای کاری، تعیین ساعات کار برنامه ریزی شده، کاهش بار برنامه ریزی شده در ساعات اوج بار شبکه از جمله موارد همکاری‌هایی هستند که مشترکین صنعتی می توانند با شرکت توزیع نیروی برق تبریز داشته باشند.

همچنین وی در خصوص جلب مشارکت ادارات با این شرکت بیان کرد: تغییر ساعات اداری شروع و خاتمه ساعات کاری، استفاده از مولدها و ... از مواردی می باشند که ادارات می‌تواند در مصرف انرژی صرفه جویی نمایند.

وی خاطر نشان شد: امید است با اجرای موفق برنامه‌ها و همکاری مشترکین عزیز بتوانیم با کمترین مشکل و عارضه از پیک بار سال 98 نیز عبور نمائیم.

بهبود تلفات انرژی در سال 98

عادل کاظمی با اشاره به اهداف و برنامه‌های سال 98 تشریح کرد: هرساله شرکت توزیع نیروی برق تبریز برنامه عملیاتی جامع و کاملی تهیه و تدوین می کند که فعالیت های شرکت مبتنی بر برنامه عملیاتی از پیش طرح ریزی شده انجام می‌شود.

وی در خصوص مطلب فوق افزود: مطابق با این رویه در سال 98 نیز برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و تمامی فعالیت ها هدف گذاری شده اند.

همچنین وی تصریح کرد: شاخص های عملکردی( KPI ) نیزبرای سال 98 تعیین شده است تا تلاش های همکاران در پست های سازمانی مختلف قابل سنجش باشد.

کاظمی با اشاره به عناوین برنامه های هدف گذاری شده در سال 98 عنوان کرد و گفت: بهبود وضعیت تلفات انرژی، مدیریت مصرف پیک سایی، اجرای پروژه های سرمایه از جمله برنامه های اتخاذ شده  برای سال 98 می باشند.

وی ادامه داد: بهبود شاخص های بهره برداری و قابلیت اطمینان شبکه، توسعه بهره گیری از فناوری های اطلاعات و نیز فناوری های تجهیزاتی، تکمیل پروژه GISو توسعه کاربردهای آن، فعالیت های بازار برق تولید پراکنده (DG)و توسعه انرژی تجدید پذیر، برنامه های سرویس و نگهداری تاسیسات توزیع و روشنایی معابر، برنامه های ایمنی و پیشگیری از بروز حوادث و اتفاقات و برنامه های آموزشی کارکنان و پیمانکاران از دیگر اهداف شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای سال 98 می باشد.

تحقق بیش از سهمیه پیک بار سال 97 توسط برق تبریز

شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پیک بار سال 97 توانست به بیش از سهمیه ابلاغی شرکت توانیر دست پیدا کرد.

شرکت توانیر برای سال 97 سقف میزان پیک سایی را برای شرکت توزیع نیروی برق تبریز 59.9 مگاوات تعیین نموده بود که برق تبریز به بیش از 81 مگاوات دست پیدا کرد.

لازم به ذکر است شرکت توانیر سهمیه پیک سال 98 را  110.1 مگاوات اعلام نموده است که بیشترین میزان مربوط به مشترکین صنعتی 35.3 مگاوات می باشد.

همچنین برای بخش کشاورزی 10.2 مگاوات و اداری و  CNG17.1  مگاوات تعیین شده است.

گفتنی است کاهش پیک برای بخش  اصلاح تعرفه با 23.4 مگاوات و مولدهای  خود تامین با 11.7 مگاوات برای سال 98 مقرر شده است.

انتهای پیام/

درصد تلفات انرژی در برق تبریز به 8.8درصد رسیده است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار