سرپرست باشگاه ماشین‌سازی تبریز؛

لک در اختیار باشگاه قرار نگرفته است/ ماشین‌سازی به شرایط خوب بازخواهد گشت

1398/12/19 - 13:15 - کد خبر: 16150 نسخه چاپی

نصر: سرپرست باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: این تیم بعد از تعطیلات به شرایط مطلوب خود بازخواهد گشت.

به گزارش نصر به نقل از فارس، حسن آذرنیا‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار اظهار داشت: تیم ماشین‌سازی‌ نیم فصل در کادر فنی خود تغییراتی داشته و دو بازیکن موثر خود را نیز از دست داد.

وی گفت: به همین دلایل در چهار باز‌ی اخیر تیم ماشین‌سازی خوب نتیجه نگرفته است اما تعطیلات به نوعی به نفع تیم ماشین‌سازی شده و آقای شیخ لاری و دستیارانش که از مربیان خوب فوتبال تبریز هستند شرایط تیم را به وضعیت مطلوب خواهند رساند و در ادامه مسابقات شاهد نتایج خوب سبزپوشان بوده و‌ تیمی متفاوت از چهار بازی آخر را شاهد خواهیم بود.

آذرنیا در مورد اینکه آیا حامد لک در اختیار باشگاه است، گفت: لک هیچ وقت در اختیار باشگاه قرار نگرفته است و بازی مقابل شاهین بوشهر به دلیل هم رنگی جوراب‌هایش با تیم میزبان با ناظر مسابقه مشکل پیدا کرده و در بازی مقابل نساجی هم به دلیل سرماخوردگی در ترکیب تیم ماشین‌سازی قرار نداشت و روی نیمکت نشسته بود.

وی گفت: فراموش نکنیم لک در چند بازی این فصل با درخشش خود موجب موفقیت تیم ماشین‌سازی شده است که می‌توان به هر دو بازی رفت و برگشت با استقلال تهران و همچنین بازی برگشت با پرسپولیس تهران اشاره کرد و هر بازیکنی روز خوب و بد دارد و لک هم با تمرینات منظم خود تلاش می‌کند که همیشه بهترین نمایش را داشته باشد.

سرپرست باشگاه ماشین‌سازی در مورد شروع تمرینات این تیم گفت: از چهارشنبه تمرینات تیم آغاز و تا 28 اسفند ادامه می‌یابد و به مدت پنج روز تمرینات به دلیل سال جدید تعطیل و از پنج فروردین ادامه برنامه آماده سازی تیم را خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم ماشین‌سازی کسب رضایت هواداران این تیم است و جا دارد از حمایت‌های مالک و هیات مدیره باشگاه تشکر و قدردانی نمایم.
انتهای پیام/
لک در اختیار باشگاه قرار نگرفته است/ ماشین‌سازی به شرایط خوب بازخواهد گشت خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار