رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی عنوان کرد؛

لازمه تغییر نگرش مدیران نسبت به واحدهای تولیدی

1398/02/28 - 13:11 - کد خبر: 1615 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: وظیفه ما در سال رونق و تولید، کمک به بهبود فضای کسب و کار و تولید و تولید کننده است.

به گزارش نصر،" نجاتی" قبل از ظهر امروز در چهارمین همایش اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی که با حضور مسولان ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و همچنین مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته مشکل واحدهای تولیدی بابت ارز، ثبت سفارش، معرفی به بورس، معوقات بانکی بود که با همکاری استانداری توانستیم حداقل مشکلات مواد اولیه آن ها را مرتفع سازیم تا برای ادامه فعالیتشان، تولیدات خود را به ثبت سفارش برسانند.

وی با بیان اینکه سال گذشته نزدیک هزار و ۵۰۰ جلسه ستاد تسهیل در استانداری در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی برگزار کردیم، افزود: این تعداد واحد تولیدی را به ارگان های مختلف و ستاد تسهیل معرفی کردیم که از طریق ستاد تسهیل هزار و ۱۰۰ واحد تولید جهت اخذ تسهیلات بانکی به بانک معرفی شدند.

نجاتی تصریح کرد: سال گذشته علی رغم رکود اقتصادی، توانستیم از نظر صدور جواز تاسیس و از نظر پروانه بهره برداری امتیاز و مقام کسب کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته توانستیم برای ۳۰۰ واحد تولیدی، معافیت گمرکی صادر کنیم؛ همچنین توانستیم از نظر صدور پروانه بهره برداری و جواز تاسیس و توسعه در کمترین زمان مقام اول را کسب کنیم.

سال جاری که بنابر فرمایش مقام‌معظم رهبری، سال رونق تولید نام دارد، لازم‌است تا نگرش مدیران به تولید و واحدهای تولیدی نسبت به شرایط کشور تغییر کند.

نجاتی تاکید کرد: اگر در جامعه تولید نباشد، ثروت و اشتغال وجود نخواهد داشت در نتیجه پروسه تولید افراد را با حفظ آبرو ناگزیر به اشتغال و سپس درآمدزایی و تولید ثروت در جامعه می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اذعان کرد: وظیفه ما در سال رونق و تولید، کمک به بهبود فضای کسب و کار و تولید و تولید کننده است.

انتهای پیام/

لازمه تغییر نگرش مدیران نسبت به واحدهای تولیدی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار