رئیس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صمت آذربایجان غربی خبر داد:

اشتغال زایی برای ۱۰۹ نفر با صدور جواز تأسیس استخراج رمز ارزهای دیجیتالی در آذربایجان غربی

1398/12/19 - 12:30 - کد خبر: 16143 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره طرح ها و برنامه برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تاکنون در ۲۱ فقره جواز تأسیس استخراج رمز ارزهای دیجیتالی با اشتغال زایی ۱۰۹ نفر آذرابایجان غربی صادر شده است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، سیفعلی ضربی در گفت و گویی افزود: ۲۱ فقره جواز تأسیس استخراج رمز ارز دیجیتالی با حجم سرمایه گزاری بالغ بر ۴۴۵ میلیارد ریال و اشتغال آفرینی برای ۱۰۹ نفر صادر و سه درخواست جواز تأسیس دیگر نیز در دست بررسی است.

ضربی به عملکرد این اداره اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای دستور العمل ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن وتجارت مبنی بر صنعتی سازی استخراج رمز ارز دیجیتالی در کشور و ساماندهی این واحدها به عنوان واحدهای اقتصادی، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای کارشناسان سازمان و ادارات تابع در استان کرد.

رئیس اداره طرح ها و برنامه برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تأکید کرد: در سال آینده ضمن برگزاری همایش تخصصی استخراج رمز ارز دیجیتالی برای علاقه مندان سرمایه گذاری در این حوزه جوازهای تأسیس صادره نیز مورد رصد و پایش قرار خواهد گرفت که بعد از پایش برای واحد های دارنده جواز تأسیس پروانه بهره برداری صادر خواهد شد.
انتهای پیام/
اشتغال زایی برای ۱۰۹ نفر با صدور جواز تأسیس استخراج رمز ارزهای دیجیتالی در آذربایجان غربی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار