فرمانده انتظامی شهرستان مرند؛

۲۰ واحد صنفی متخلف در مرند پلمب شد

1398/12/19 - 10:00 - کد خبر: 16113 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان مرند از پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، سرهنگ کاظم دهقانی، در گفت وگو با خبرنگار ابراز داشت: با توجه به احتمال شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان مرند و مشکلاتی که مصرف قلیان در این خصوص ایجاد می‌کند، ارائه سرویس قلیان در چایخانه‌ها و سفره خانه‌ها و اماکن عمومی در سطح شهرستان به طور کلی ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در این رابطه تیم دایره اماکن پلیس اطلاعات با همکاری نمایندگان بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اداره ورزش و جوانان پس از هماهنگی با مقام قضائی با اجرای طرح‌هایی از تعداد ۱۵۰ واحد صنفی بازدید و با واحدهای صنفی متخلف و بی توجه برخورد شد که در این راستا ۱۳ واحد صنفی قهوه خانه و پنج واحد مغازه بازی‌های رایانه‌ای، یک واحد داروخانه به علت احتکار ماسک و مواد ضدعفونی کننده برابر دستور قضائی و یک واحد باشگاه ورزشی بنا به درخواست اداره ورزش و جوانان شهرستان پلمب شد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: به ۱۵ واحد صنفی دیگر نیز اخطار کتبی داده شد که در صورت عدم رعایت و رفع مشکلات و عیوب موجود طی مدت زمان مشخص نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

دهقانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ویروس بسیار خطرناک بوده و در صورت انتشار وسیع و عدم اقدامات فوری درمانی می‌تواند به سرعت مرگ فرد مبتلا را رقم بزند از تمامی شهروندان و اصناف مختلف می‌خواهیم هشدارهای لازم و تدابیر لحاظ شده را جدی بگیرند و با مأموران انتظامی نیز در مور نظارتی و پیشگیری همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/
۲۰ واحد صنفی متخلف در مرند پلمب شد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار