شرکت ملی نفت اردبیل؛

بسته شدن پمب‌بنزین‌ها شایعه است

1398/12/19 - 09:45 - کد خبر: 16111 نسخه چاپی

نصر: شرکت ملی نفت منطقه اردبیل روز دوشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد که بسته شدن جایگاههای عرضه نفت شایعه بود و تکذیب می شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، این شرکت در اطلاعیه خود اعلام کرده است: به اطلاع مردم شریف استان اردبیل می رساند به دنبال شایعه بسته شدن جایگاههای سوخت، ضمن تکذیب این شایعه کاملا کذب به اطلاع می رساند عرضه بنزین در کلیه جایگاه‌های استان طبق روال عادی و بصورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

این اطلاعیه افزوده است: با توجه به وضعیت مطلوب موجودی بنرین درجایگاه‌ها و انبارهای نفت استان، جای هیچگونه نگرانی نیست، لذا از مردم فهیم استان درخواست داریم در شرایط کنونی برای حفظ سلامتی خود و دیگران از مراجعه غیرضروری به جایگاهها خودداری کنید.

کمیته حمل و نقل و رفع آلودگی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان اردبیل نیز اعلام کرد: تعطیلی پمپ جایگاه‌های سوخت  شایعه ای بیش نیست و از هم استانی های عزیز درخواست می شود برای پیشگیری از شیوع کرونا، از ازدحام در پمپ‌بنزین‌ها خودداری کنند.

این شایعه عصر یکشنبه ابتدا در شمال استان و در منطقه مغان رواج یاقته و موجب ازدحام مردم در جایگاههای  سوخت شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار مغان شد .
اواخر شب  در اردبیل نیز با رواج این شایعه صف‌های طویلی در جایگاه‌های عرضه سوخت مرکز استان تشکیل شده و تا بامداد روز دوشنبه این وضعیت ادامه داشت.
انتهای پیام/
بسته شدن پمب‌بنزین‌ها شایعه است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار