مادران و همسران تکاوران ارتش هم دست بکار ساخت ماسک شدند+عکس

1398/12/18 - 21:03 - کد خبر: 16101 نسخه چاپی

نصر: مادران و همسران تکاوران نیروی دریایی ارتش با توجه به کمبود ماسک در جامعه، کارگاه جهادی تولید ماسک به راه انداختند.

به گزارش نصر از فارس، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین در جهت کمک به رفع کمبودهای وسایل بهداشتی کشور، کارگاه جهادی تولید ماسک در مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

 در این کارگاه که در مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) شهرک شهید چمران و با حضور فرماندهی تکاوران نداجا و نیز مدیر عقیدتی سیاسی منطقه یکم افتتاح و به بهره برداری رسید، مادران و همسران تکاوران نیروی دریایی ارتش، کار تولید ماسک را از طریق مواد اولیه تامین شده  آغاز کردند.

 

 حسن مردان فرمانده تکاوران نداجا در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کمبودهای موجود ابتدا کارگاه تولید البسه نظامی را در فرماندهی تکاوران به تولید ماسک تغییر کاربردی داده و در ادامه نیز جهت افزایش تولید به همت بانوان جهادگر کارکنان این مجموعه و همکاری مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم ، این کارگاه را راه اندازی کردیم.

 

  با حضور جهادی  ۱۰ نفر از بانوان در این مجموعه ، روزانه یکهزار عدد ماسک به تولیداتمان افزوده می شود که در مجموع با کارگاه فرماندهی تکاوران ۳ هزار ماسک تولید و در اختیار بیمارستان‌های جامعه هدف قرار می گیرد.

انتهای پیام/

مادران و همسران تکاوران ارتش هم دست بکار ساخت ماسک شدند+عکس خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار