شهردار منطقه سه تبریز؛

ریزش های کانال ایلی‌سو مربوط به احداث‌هایی در سه دهه گذشته است

1398/12/17 - 17:30 - کد خبر: 16090 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه سه تبریز گفت: مرمت کامل کانال ایلی‌سو و رفع ریزش در بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

به گزارش نصر، داوود طالب‌نژاد در گفت وگویی تشریح کرد: محلی که اخیرا در بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی تبریز ریزش کرده، همان محل کانال ایلی سو است که پس از حذف فضای سبز و تعریض معبر، پایه‌های کانال تاب آوری لازم را نداشته و منجر به این اتفا شده است.

وی اضافه کرد: مرمت این کانال در سال‌های گذشته توسط شهرداری آغاز  شده و خوشبختانه بخش‌هایی که اخیرا مرمت شده، هیچ آسیبی ندیده و ریزش های هفته گذشته مربوط به اقداماتی است که در سال‌های دورتر انجام شده بود.

شهردار منطقه سه تبریز از آغاز ترمیم بخش‌های آسیب‌دیده خبر داد و گفت: به رغم اینکه برای مرمت این کانال در سال آتی بودجه پیش‌بینی شده بود اما با توجه به شرایط بوجود آمده، کارهای مرمتی آغاز شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تاریخچه کانال ایلی‌سو در تبریز بیان کرد: این کانال در دوره‌های مختلف از جمله در فواصل سال‌های ۵۸، ۶۴ و ۷۱ اجرایی شده است ولی در دوره های مختلف شاهد ریزش بوده ایم که اقدامات ترمیمی اخیر در راستای رفع اساسی مشکل یاد شده است.
انتهای پیام/
ریزش های کانال ایلی‌سو مربوط به احداث‌هایی در سه دهه گذشته است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار