استاندار اردبیل؛

کرونا در مشگین‌شهر می‌تازد

1398/12/17 - 17:15 - کد خبر: 16089 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل از روند رو به رشد آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان مشگین‌شهر ابراز نگرانی کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو امروز در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در فرمانداری مشگین‌شهر گفت: در صورت ادامه روند فعلی تا پایان سال جاری تعداد مبتلایان در این شهرستان عددی در حدود ۳۰۰ نفر خواهد بود.

وی با تقدیر از اقدامات خوب انجام شده در این شهرستان از جمله ضدعفونی معابر و اماکن تجاری و اداری و راه‌اندازی بخش‌های ویژه کرونا، خواستار انتقال بخشی از بیماران بستری جهت قرنطینه به منازل شد.

وی با توصیه به اهالی به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی گفت: با هماهنگی‌های بعمل آمده با استانداری آذربایجان‌شرقی ورود و خروج مسافران از امروز در جاده اهر با محدودیت انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام عید علاوه بر تقاضای مسافران جهت ورود به این شهرستان تعداد زیادی از اهالی بومی این شهرستان نیز وارد منطقه خواهند شد، به مسافران و بومیان منطقه هشدار داد تا عادی شدن شرایط موجود از سفر به این شهرستان خودداری کنند.

بهنامجو گفت: هم‌اکنون تمامی مراکز گردشگری، تفریحی و اقامتی در این شهرستان تعطیل شده و در صورت ورود مسافران آنها با مشکل جدی مواجه خواهند شد.
اکبر صمدی ، فرماندار مشگین‌شهر هم در این جلسه گفت: در حال حاضر علاوه بر پر شدن ظرفیت بخش کرونا و ظرفیت بخش داخلی بیمارستان ولیعصر (عج) از بیماران کرونایی، در روزهای آینده با تخلیه بخش اطفال این بخش نیز در اختیار بیماران کرونایی قرار خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: هم‌اکنون بیش از ۵۰ نفر در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بستری شده‌اند و تاکنون سه نفر از شهروندان مشگین‌شهری بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
او با بیان اینکه با ادامه روند فعلی در روزهای آینده استفاده از ظرفیت هتل‌ها ،مدارس و سالن‌های ورزشی برای بستری کردن بیماران کرونایی دور از انتظار نیست، از شهروندان خواست  با رعایت موارد بهداشتی حتما در خانه بمانند.

امروز با تصویب شورای تامین تمامی ادارات و نهادهای دولتی ، بازار و مراکز تجاری شهرستان مشگین‌شهر تعطیل بود.
مشگین‌شهر در ۸۵ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
انتهای پیام/
کرونا در مشگین‌شهر می‌تازد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار