واعظی مطرح کرد:

پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از استقرار دفاتر صنایع بزرگ استان در این پارک حمایت می کند

1398/12/17 - 16:30 - کد خبر: 16087 نسخه چاپی

نصر: رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: با مستقر شدن واحدهای صنعتی در پارک، نیازهای فناورانه این واحدها از طریق شرکت های فناور فعال در پارک برآورده می شود.

به گزارش نصر، عبدالرضا واعظی با بیان این مطلب، ادامه داد: با این کار ضمن فعال شدن شرکت های فناور و نوپای مستقر در پارک علم و فناوری و ایجاد اشتغال برای جوانان خلاق و تحصیلکرده ، نیازمندی های واحدهای صنعتی با هزینه کمتر تامین می شود.

وی افزود: برخی واحدهای صنعتی به جای ایجاد واحد تحقیق و توسعه پارک علم و فناوری را واحد تحقیق و توسعه خود قرار داده اند. چرا که مجموعه شرکته ای فناور مستقر در پارک، خدمات مورد نیاز صنایع را ارائه می کنند.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، تاکنون چهار شرکت مس سونگون، بنیاد بتن آذرآبادگان، فولاد ظفر و موتوژن در ساختمان این پارک مستقر شده اند و در این زمینه مذاکرات با شرکت های ایدم و ایران خودرو تبریز هم در جریان است.

واعظی با اشاره به نتایج مثبت استقرار این شرکت ها در پارک علم و فناوری استان گفت: تنها شرکت مس سونگون با انعقاد قراردادهایی به ارزش ١١ میلیارد ریال درخواست تامین نیازمندی های فناورانه از شرکت های مستقر در پارک را کرده است.

وی به ظرفیت های شرکتهای فناور استان اشاره کرد و از واحدهای صنعتی دیگر استان خواست با حضور در پارک علم و فناوری و تامین نیازهای فناوری مجموعه خود به پویایی این شرکت ها و رونق تولیدات داخلی و خودکفایی کشور کمک کنند.
انتهای پیام/
پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از استقرار دفاتر صنایع بزرگ استان در این پارک حمایت می کند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار