استاندار اردبیل؛

مردم از سفر به استان گیلان پرهیز کنند

1398/12/17 - 13:25 - کد خبر: 16070 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل گفت: انتظار از مردم این استان خودداری از سفر به استان همسایه گیلان تا زمان فروکش کردن بیماری کرونا و بازگشت وضعیت به حالت عادی است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو امروز در جلسه ستاد فرماندهی قرارگاه زیستی و ستاد مقابله با بیماری کرونا در خلخال با اشاره به توافق انجام شده با استاندار گیلان اظهارداشت: از مردم خوب استان اردبیل می‌خواهیم سفر به استان گیلان را تا اطلاع ثانوی محدود و لغو کنند تا کنترل بیماری برای فعالان حوزه سلامت این استان آسان‌تر شود.

استاندار اردبیل گفت: سالمندان، بیماران خاص و دیابتی و دارای شرایط خاص و نیز بیمارانی که دارای پیش زمینه ابتلا به بیماری کرونا بوده و در معرض خطر قرار دارند، باید در خانه مانده و از خانواده‌ها نیز انتظار مراقبت از سالمندان وافراد بیمار خود برای کمک به گذر از بحران کرونا است. 

وی تلاش‌های کارگروه سلامت شهرستان خلخال و ستاد مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا  را مثبت ارزیابی کرد و افزود: شهرستان خلخال در مبارزه با این بیماری همه‌گیر به‌ درستی و خوب عمل کرده است.

وی اظهارداشت: مواد ضدعفونی‌کننده مورد نیاز شهرستان‌ها از طریق ستاد مدیریت بحران مرکز استان به حد کافی در اختیار شهرستان‌های مختلف استان اردبیل قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود همه دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی و محل‌های پرتردد مردم بصورت روزانه اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به بازدید خود از جاده اردبیل ـ سرچم و همچنین پروژه در حال احداث  خلخال ـ کلور ـ درام به منجیل گفت: ساخت جاده ملی خلخال - منجیل و اجرای باند دوم محور اردبیل - سرچم از اولویت‌های کاری استانداری و اداره کل راه و شهرسازی است.

وی افزود: اعتبارات لازم برای پروژه احداث باند دوم اردبیل - سرچم و پروژه احداث راه اصلی خلخال ـ کلور ـ درام اختصاص یافته و انتظار می‌رود در سال‌ آینده اعتبارات سفر هیات دولت به اردبیل محقق و این طرح‌ها به نتایج پایانی خود نزدیک شود.

استاندار اردبیل همچنین بیان‌کرد: تامین اعتبار پروژه هشجین - سرچم نیز انجام و با شروع فصل کاری و افزایش ماشین‌آلات نسبت به تسریع اجرای پروژه اقدام خواهد شد و تا پایان تیرماه سال آینده این پروژه آماده تحویل خواهد بود.
انتهای پیام/
مردم از سفر به استان گیلان پرهیز کنند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار