نایب رییس هیات بوکس استان زنجان؛

بوکسور زنجانی دیدار نخست مسابقات گزینشی المپیک را طوفانی شروع کرد

1398/12/17 - 11:45 - کد خبر: 16055 نسخه چاپی

نصر: نایب رییس هیات بوکس استان زنجان گفت: طوفان شریفی از بوکسورهای ملی پوش این استان در نخستین دیدار خود در مسابقات گزینشی المپیک قاره آسیا، جنگنده و طوفانی ظاهر شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، امیرحسین صالحی زنجانی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: این بوکسور توانمند و صاحب نام زنجانی در دیدار دیشب در وزن ۹۱ کیلوگرم به روی رینگ رفت و با ارایه مبارزه ای حساب شده در برابر هان ژائه از چین به پیروزی رسید.

وی اظهار داشت: این بوکسور زنجانی، یکی از امیدهای ایران برای راهیابی به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و اگر بخت با او یار باشد به حتم جواز حضور در این دوره از بازی‌های المپیک را به دست خواهد آورد.

صالحی زنجانی افزود: این بوکسور ملی پوش زنجان در دیدار دوم خود به مصاف حریف قدر و توانمندی از ازبکستان خواهد رفت که برای پیروزی او در این مسابقه نیز امید بسیار داریم.  

وی تصریح کرد: رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا از سه‌شنبه (۱۳ اسفند ماه) در شهر امان پایتخت اردن و با حضور ۱۵۱ بوکسور مرد از ۳۵ کشور آسیایی و قاره اقیانوسیه آغاز شده است.

صالحی زنجانی با بیان اینکه تیم ملی ایران با هشت بوکسور در این پیکارها حضور دارد، افزود: قرار بود این رقابت‌ها از ۱۴ بهمن ماه جاری در شهر ووهان کشور چین برگزار شود که به علت شیوع ویروس کرونا، برگزار نشد.
انتهای پیام/
بوکسور زنجانی دیدار نخست مسابقات گزینشی المپیک را طوفانی شروع کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار