مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز؛

زباله گاه قدیمی تبریز تا یک ماه آینده به صورت کامل بسته می‌شود

1398/12/15 - 11:29 - کد خبر: 15948 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: زباله گاه قدیمی تبریز تا یک ماه آینده به صورت کامل بسته می شود و پسماندهای جدید تولیدی شهر در سلول های جدید و پیشرفته مرکز دفن فنی و مهندسی تبریز دفن خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا اصغری با اشاره به اینکه زباله گاه قدیمی تبریز از چند هفته پیش در حال ساماندهی است اظهار داشت: تمامی ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند در حال کار هستند و تا یک ماه آینده تلاش می‌کنیم تا این زباله گاه قدیمی به صورت کامل بسته شود.
وی افزود: 20 دستگاه کمپرسی سازمان مدیریت پسماندها و 10 دستگاه کمپرسی قرارگاه خاتم الانبیاء در کنار دیگر لودرها و دیگر ماشین آلات سازمان در حال فعالیت هستند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه دفن اصولی و بهداشتی پسماندهای بیمارستانی و پزشکی نیز از دیگر اولویت‌های ما است، گفت: با توجه به اینکه بی‌خطر سازی و عادی سازی پسماندهای پزشکی و بیمارستانی بر عهده تولید کننده است.
اصغری اظهار کرد: شهرداری تبریز روی دفن اصولی و بهداشتی این پسماندهای پزشکی و بیمارستانی تلاش می کند و با آهک و آب آهک این پسماندها دفن می شوند.
وی به اقدامات این سازمان در خصوص ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش این ویروس بین پاکبانان اشاره داشت و گفت: سازمان مدیریت پسماندها مواد ضدعفونی و ماسک در اختیار پاکبانان قرار داده است تا آنها با تمام توان برای تمیزی شهر تلاش کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: دو دستگاه خودروی فورد تمام مکانیزه مدرن به ارزش سه میلیارد تومان برای حمل پسماندهای عادی شده بیمارستانی اختصاص یافت و از روز شنبه پسماندهای عادی شده بیمارستانی با آنها منتقل می‌شود.
اصغری به ضرورت احداث نیروگاه زباله سوز تبریز نیز تاکید کرد و گفت: طبق قانون در شهر تبریز باید نیروگاه زباله سوز احداث شود و امیدواریم با همت شورای شهر این نیروگاه احداث شود.
انتهای پیام/
زباله گاه قدیمی تبریز تا یک ماه آینده به صورت کامل بسته می‌شود خبرگزاری تسنیم


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار