رییس شبکه بهداشت و درمان عجب شیر خبر داد:

مثبت شدن سه مورد کرونا در شهرستان عجب‌شیر

1398/12/15 - 11:25 - کد خبر: 15947 نسخه چاپی

نصر: رییس شبکه بهداشت و درمان عجب شیر، از تایید سه مورد مثبت اولیه تست «کرونا» در این شهرستان خبر داد و گفت: مبتلایان به کرونا در عجب‌شیر دریک مورد در بیمارستان بناب و دو مورد دیگر در مرکز استان، ایزوله و تحت مراقبت‌های پزشکی هستند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حمید حیدرپور امروز در گفت وگو با خبرنگار افزود: هر سه بیمار زن، میانگین سنی آنان حدود ۶۵ سال و اقدامات و مراقبت‌های پزشکی در مورد این سه بیمار درحال انجام است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان عجب شیر با تاکید بر اینکه اوضاع در شهرستان تحت کنترل است، افزود: پزشکان و پرستاران بیمارستان امام خمینی (ره) اوضاع را تحت کنترل دارند و جای نگرانی نیست.
وی بیان کرد: از مردم می خواهیم تا ضمن حفظ آرامش خود نسبت به رعایت بهداشت فردی و عمومی و عدم حضور در تجمعات به آموزش ها و نکاتی که از طرف وزارت بهداشت و درمان کشورارایه می شود، به دقت عمل کنند.

وی تشریح کرد: مردم دقت کنند که تنها مرجع صحیح اطلاع‌رسانی در رابطه با این ویروس سایت های رسمی خبرگزاری دنبال کنند، بنابراین به شایعات در مورد تعداد افراد مبتلا توجه نکنند و در صورت تایید نهایی آزمایشات، آمار مبتلایان را به اطلاع مردم می‌رسانیم.
شهرستان عجب شیر با ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.
انتهای پیام/
مثبت شدن سه مورد کرونا در شهرستان عجب‌شیر خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار