استاندار اردبیل؛

شعار در خانه بمانیم را در ایام عید تحقق بخشیم

1398/12/14 - 12:45 - کد خبر: 15886 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل از شهروندان استان خواست برای مقابله و غلبه بر ویروس کرونا شعار در خانه بمانیم را جدی گرفته و عملی کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو  امروز گفت: در راستای عزم ملی در شکست ویروس کرونا و حفظ جان میهمانان عزیز و شهروندان  در ایام نوروز،  امسال کلیه مراکز اقامتی اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها، خانه مسافر ها، مراکز گردشگری و آب درمانی‌ها در استان اردبیل تعطیل است.
وی تشریح کرد:  قطعا مردم خوب کشورمان در شهرهای خود شعار در خانه بمانیم را رعایت می‌کنند و شهروندان اردبیلی  نیز همین شعار را در استان محقق می‌کنند تا در کوتاه مدت بتوانیم کرونا را شکست دهیم.
وی بیان کرد: استان اردبیل همه ساله پذیرای میلیون‌ها نفر مسافر از سراسر کشور و از کشورهای خارجی بوده و به امید خدا بعد از غلبه بر بیماری کرونا دوباره با آغوش باز در خدمت هموطنان عزیز خواهیم بود.
او حفظ سلامت مردم را مهم‌تر از دیگر مسایل دانست و اظهار امیدواری کرد با استمرار برنامه ریزی های مسئولان و همکاری مردم وضعیت عادی به کشور بازگردد.
استاندار اردبیل گفت: گردشگری همچنان  یکی از محورهای اصلی توسعه استان بوده و با یاری خدا و همراهی مردم بعد از شکست کرونا با نیروی مضاعف در این راستا تلاش خواهیم کرد.
در استان اردبیل تاکنون ۱۲ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده و ۸۶ بیمار مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان بستری هستند.
انتهای پیام/
شعار در خانه بمانیم را در ایام عید تحقق بخشیم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار