خبر/

شهروند تبریزی هزینه مجلس ترحیم را به مبارزه با کرونا اختصاص داد

1398/12/14 - 12:47 - کد خبر: 15880 نسخه چاپی

نصر: یک شهروند تبریزی هزینه های مربوط به برگزاری مراسم ترحیم پدر خود را برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا اختصاص داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، این مرد نیکوکار که به شغل پزشکی اشتغال دارد، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از بابت هزینه های مراسم عزای پدر خود را در قالب یک فقره چک به رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ارسال و از وی خواسته است تا این مبلغ را در راه مبارزه با گسترش ویروس کرونا و کمک به بیماران مربوطه اختصاص یابد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت وگویی با تایید مطالب فوق، افزود: این شهروند  و پزشک تبریزی با احساس مسئولیت نسبت به خدمات رسانی بهینه به مردم و نیز شرایط حساس جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا، اقدام به اختصاص هزینه های مراسم عزا به دانشگاه علوم پزشکی تبریز کرده است.
محمدحسین صومی گفت: بلافاصله پس از ارسال مبلغ فوق به اینجانب، نسبت به خرید پمپ های سم پاشی برای ضدعفونی کردن شهر و اماکن عمومی اقدام شد و با هماهنگی های صورت گرفته اقلام خریداری شده در اختیار سپاه شهر تبریز قرار گرفت.
وی اظهار داشت: پمپ های مربوط از دو روز قبل به سپاه ناحیه تبریز واگذار شده است تا برای سم زدایی و ضدعفونی سازی مناطق و محلات این کلان شهر به کار گرفته شود.
صومی با تاکید بر اینکه شرایط کنونی کشور و شیوع روزافزون ویروس کرونا، همت و همکاری آحاد مردم و مسئولان را می طلبد، ضمن ستایش از اقدام این شهروند تبریز، گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز آماده دریافت چنین کمک هایی از سوی مردم است.
وی با اشاره به تعطیلی برگزاری مراسم ها در مساجد استان، ادامه داد: این موضوع بهترین فرصت برای خیرین و شهروندان نیکوکاری است که هزینه های مربوطه را به مبارزه با ویروس کرونا و کمک به بخش بهداشت و درمان اختصاص دهند که هم اجر معنوی و هم تاثیرگذاری دنیوی و اجتماعی دارد.
شمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی با ۱۲ نفر افزایش در شبانه روز قبل به ۶۰ نفر رسید.
در آذربایجان شرقی ۱۲ هزار نفر کادر درمانی در مراکز درمانی و بیمارستانی به مردم در زمینه کرونا خدمات می دهند.
کرونا در آذربایجان شرقی تا امروز چهار فوتی داشته است.
انتهای پیام/
شهروند تبریزی هزینه مجلس ترحیم را به مبارزه با کرونا اختصاص داد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار