خبر/

کشف انبار بزرگ دپوی مواد ضد عفونی کننده در تبریز

1398/12/14 - 11:10 - کد خبر: 15868 نسخه چاپی

نصر: با رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا، انبار بزرگ دپوی مواد ضد عفونی کننده در تبریز کشف و ضبط شد.

به گزارش نصر، این مواد به مقدار یک میلیون و 399 هزار لیتر در یکی از سوله های حومه شهر تبریز دپو شده بود که ارزش آنها حدود 24 میلیارد تومان اعلام شده است.
بر اساس این گزارش ، اقلام کشف شده را فردی با هویت معلوم مدتها قبل با استفاده از ارز دولتی چهار هزار و 200 تومانی از آلمان وارد کشور کرده بود.
این انبار با حضور دادستان محترم تبریز، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و نمایندگان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز توسط عوامل سازمان اطلاعات سپاه استان پلمپ شد .
بر حسب دستور مقام قضایی استان، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با نظارت سازمان اطلاعات سپاه عاشورا، برای توزیع سریع این اقلام در بیمارستانها و مراکز درمانی اقدام خواهد کرد.
پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا انبار احتکار دیگری از اقلام بهداشتی در حومه شهر تبریز شناسایی و با دستورمقام قضایی استان کشف و ضبط کردند.
طبق اعلام این سازمان، از این انبار نیز مقدار 12 هزار 948 بطری الکل یک لیتری و تعداد۳۹ هزارعدد دستکش بهداشتی و بسیاری اقلام دیگر کشف و برای توزیع به معاونت غذا و داروی دانشکاه علوم پزشکی تبریز تحویل شد.
انتهای پیام/
کشف انبار بزرگ دپوی مواد ضد عفونی کننده در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار