اختصاصی نصر/

توضیح یک خبر؛ دیپورت چهار ایرانی از باکو به ایران

1398/12/13 - 15:58 - کد خبر: 15826 نسخه چاپی

نصر: به دنبال انتشار خبری در خصوص اعزام چهار ایرانی با آمبولانس از باکو به مرز ایران یکی از این ایرانیان در تماسی با تحریریه نصر توضیحاتی داد.

به گزارش نصر، این خانم که همراه دخترش از باکو به استانبول رفته بود و با توجه به محدودیت های ورود ایرانیان به استانبول از آنجا به باکو بازگردانده شده بودند در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: ما پس از دیپورت از استانبول به باکو چون ویزای 30 روزه باکو را داشتیم به قصد اینکه از فرودگاه وارد شهر می شویم به باکو بازگشتیم ولی پلیس آذربایجان بر اساس مصوبه ای که گویا عصر همانروز صادر شده بود مانع از خروج ما از فرودگاه شد.
وی ادامه داد: بعد از آن ما را به اتاقی که پر بود از افراد مشکل دار که هفته ها بود آنجا مانده بودند هدایت کردند و این موجب شد من از ترس خود و دخترم که به بیماری های مختلفی مبتلا شویم بی تابی کردم تا اینکه بالاخره دو نفر ما و دو نفر ایرانی دیگر را با دو دستگاه آمبولانس به مرز ایران آوردند.
این مادر ایرانی اضافه کرد: دلیل اینکه چرا ما را با آمبولانس به مرز آوردند را نمی دانم ولی به نظرم تنها راهی که به ذهن شان خطور کرد این بود به همین دلیل بعد از تب سنجی و اعلام اینکه شرایط مان نرمال است ما را به مرز ایران آوردند.
وی در ادامه ضمن انتقاد شدید از رفتار ماموران فرودگاه استانبول اذعان داشت: متاسفانه به هیچ وجه رفتار آنان در شان ما نبود همین که پاسپورت ایرانی می دیدند رفتار بسیار زننده ای از خود نشان می دادند که بسیار تاسف بار بود.
این گزارش حاکی است، کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان به دلیل شیوع بیماری کرونا در ایران مرزهای خود را به روی اتباع ایرانی بسته اند و این امر برای بسیاری از مسافران ایرانی مشکل ساز شده است.
انتهای پیام/
توضیح یک خبر؛ دیپورت چهار ایرانی از باکو به ایران نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار