مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز؛

مراکز نگهداری و شیلترهای شبانه تبریز به طور مستمر ضدعفونی می‌شوند

1398/12/13 - 13:06 - کد خبر: 15789 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از ضدعفونی مستمر مراکز نگهداری افراد بی سرپناه و شیلترهای سطح تبریز خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، محمدحسین حسن زاده اظهار کرد: این اقدام در راستای برنامه‌های ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرداری تبریز انجام می‌شود.
وی ادامه داد: مراکز عمومی و اجتماعی همچون مرکز ماده ۱۶، گرمخانه‌ها و مراکز نگهداری افراد بی‌سرپناه و یا زنان بی‌سرپرست به ترتیب ضدعفونی شده و مایع دستشویی، ضدعفونی کننده و ماسک در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
حسن‌زاده ادامه داد: بر این اساس مراکزی همچون مرکز نگهداری زنان بد سرپرست و بی سرپرست باغ فرشته، مرکز یاوران دانش سلامت، کمپ نگهداری فردای سبز، کمپ بانوان حامیان افق زندگی و... برخی از این مرکز ضدعفونی شده بوده که به طور مستمر سمپاشی می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با قدردانی از تلاش اکیپ‌های سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز گفت: اکیپ‌های اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز و سازمان آتش نشانی با حضور مستمر در مراکز مختلف در راستای پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا تلاش می‌کنند.
انتهای پیام/
مراکز نگهداری و شیلترهای شبانه تبریز به طور مستمر ضدعفونی می‌شوند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار