رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز؛

بخش عمرانی، ۶۰ درصد بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز را شامل می‌شود

1398/12/13 - 11:31 - کد خبر: 15787 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه بودجه سال آینده تبریز سه هزار و ۶۰۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است، گفت: بودجه بخش عمرانی ۶۰ درصد و بودجه بخش جاری ۴۰ درصد از کل بودجه سال آینده تبریز را شامل می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، شهرام دبیری در این خصوص اظهار کرد: پس از بررسی‌های متعدد و کارشناسی‌شده، بودجه شهرداری تبریز تصویب شده و طی روزهای آتی به هیئت تطبیق استان ارسال خواهد شد.
وی با بیان این‌که پس از جلسات مختلف و با بررسی در مرکز پژوهش‌ها، شورای اسلامی شهر و کمیسیون‌های شورا، بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز را تصویب کردیم، افزود: تمامی تلاش مدیریت شهری تبریز در تصویب بودجه در راستای افزایش کیفیت خدمات رسانی و ارائه خدمات رفاهی بهتر برای شهروندان است.
وی با اشاره به اصلاح و افزوده شدن تبصره‌های متعدد در بودجه سال آینده افزود: با اعمال برخی تغییرات توجه جدی به رفاه و معیشت کارکنان شهرداری و همچنین افزایش سطح ارائه خدمات به مردم تبریز شده است.
دبیری با بیان این‌که امیدواریم بودجه به زودی در هیئت تطبیق شهرستان تبریز تصویب شود، گفت: پروژه‌های متعددی برای سال آینده پیش بینی شده که در صورت اجرا گره‌های ترافیکی، مشکلات فرهنگی و بسیاری از نیازهای تبریز را مرتفع می‌سازد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با بیان این‌که شورای شهر تمام تلاش خود را برای حمایت از شهرداری جهت تحقق کامل بودجه سال آینده به کار خواهد بست، افزود: از شهرداری حمایت می‌کنیم تا با تحقق بودجه بتواند به وظایف محوله در سال ۹۹ عمل کند.
انتهای پیام/
 بخش عمرانی، ۶۰ درصد بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز را شامل می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار