مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات تشریح کرد:

اقدامات پیشگیرانه صنایع مس سونگون برای مقابله با ویروس کرونا

1398/12/13 - 10:31 - کد خبر: 15775 نسخه چاپی

نصر: تلاش های شبانه روزی مدیران ارشد مجتمع مس سونگون برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

به گزارش نصر، مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات مجتمع مس سونگون با اشاره به ادامه برگزاری جلسات پیشگیری از بیماری های واگیردار گفت: با توجه به آسیب پذیری همکارانی که دارای بیماری های زمینه ای از قبیل فشار خون، دیابت، بیماری های قلبی و ... هستند و با توجه به ضعف سیستم ایمنی این عزیزان، ویروس کرونا خطر بیشتری را متوجه این دسته از همکاران می نماید، بر این بنا شد که در جهت رفاه حال و صیانت از سلامتی این دسته از همکاران، تا اطلاع ثانوی، این عزیزان از حضور در محیط کار منع شده و در منزل در استراحت کامل باشند تا انشالله برای این عزیزان مشکلی پیش نیاید.
محمد حسین ایازی با اشاره به تصمیم گیری در خصوص نحوه اقدامات مجتمع در صورت مشاهده علایم بیماری در همکاران گفت: یقیناً برای حفظ سرمایه اصلی مجتمع مس سونگون که همانا سلامتی پرسنل زحمتکش آن است از هیچ اقدام و کمکی دریغ نخواهیم کرد و در این راستا اقدامات زیادی در حال انجام است که انعقاد قراردادهای همکاری با پزشکان معتمد جهت کنترل سلامتی همکاران یک نمونه از این اقدامات است.
وی با اشاره به اهمیت کاهش تجمعات در کنترل این بیماری افزود: در این خصوص تصمیمات مهمی از قبیل تغییر شیفت های کاری، تلاش برای کاهش حضور پرسنل عادی کار و ... نیز اتخاذ گردیده است که این تصمیمات منجر به کاهش تردد و تراکم انسانی در محیط های مختلف کاری گردیده است که عاملی مهم در کنترل و پیشگیری از این ویروس به شمار می آید.
ایازی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری و کنترل این ویروس در مجتمع مس سونگون ادامه داد: امور HSE مجتمع با همکاری تمامی امورها از ساعت های اولیه پخش خبر ویروس به نحو احسن اقدامات پیشگیرانه و کنترلی را انجام داده است که جای تقدیر و تشکر دارد و در این جلسه نیز در خصوص ادامه عملیات ضدعفونی مکانیزه محیطی به صورت گسترده و تهیه و توزیع بسته های بهداشتی شامل لوازم بهداشتی، ژل ضدعفونی، دستکش، ماسک، اسپری و ... بین کارکنان و تقویت این اقدامات تأکید گردید.
وی با اشاره به تماس ها و اعلام آمادگی پرسنل جهت یاری رساندن به عوامل اجرایی کنترل و پیشگیری این بیماری افزود: با توجه به ادامه مبارزه با این ویروس، خیلی از همکاران محترم خواستار حضور در کنار عوامل اجرایی جهت یاری رساندن در عملیات پیشگیری و کنترل هستند که از همه همکاران بابت احساس مسئولیتشان کمال تشکر و قدردانی را دارم و دقت کنیم که رعایت پیام ها و هشدارهای ایمنی اعلام شده در رسانه ها از طرف مراکز بهداشتی و همکاری با واحد بهداشت و درمان مجتمع، بزرگترین همکاری ممکن است که می توانیم آن را انجام دهیم.    
مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات مجتمع با اشاره به تلاش و از خود گذشتگی های پرسنل جهت عدم توقف در خط تولید افزود: همکارانمان همواره ثابت کردند در تمامی شرایط و با وجود تمامی سختی ها و مشکلات، با ایثار و فداکاری خود در کنار مدیران مجتمع خواهند بود و من نیز از طرف تمامی مدیران مجتمع علی الخصوص مهندس شریفی مدیر مجتمع مس آذربایجان اعلام می کنم به پشتوانه شما همکاران عزیز، با تمامی توان و تا پای جان تلاش خواهیم نمود در این مأموریت سنگین، نگذاریم لحظه ای خط تولید متوقف شود.
ایازی در خاتمه سخنانش با اشاره به اینکه مبارزه ادامه دارد افزود: در این مبارزه شبانه روزی، شورای اسلامی کار و شرکت های پیمانکاری مجتمع در کنار دیگر امورها پیشتاز بودند و تمامی امکانات موجود خود را در اجرای عملیات پیشگیرانه و کنترلی بسیج نمودند که جای تقدیر و تشکر دارد.
انتهای پیام/
اقدامات پیشگیرانه صنایع مس سونگون برای مقابله با ویروس کرونا نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار