مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز؛

100 تفکیک کننده غیرمجاز زباله در تبریز به دادگاه معرفی شدند

1398/12/13 - 10:00 - کد خبر: 15769 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: از ١٩ بهمن ماه سال جاری، حدود ۱۰۰ تفکیک کننده غیر مجاز زباله در تبریز جهت اعمال قانون به دادگاه معرفی شده و این روند با جدیت هرچه بیشتر ادامه دارد تا بتوانیم بهداشت محیط را از دست تهدیدها محافظت کنیم.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، علیرضا اصغری در این خصوص گفت: عوامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری در راستای حفظ بهداشت محیط، سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با تفکیک کنندگان زباله‌ها از باکس‌های سطح شهر قاطعانه برخورد می‌کند.
وی با بیان این‌که طبق تبصره یک ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، تفکیک کنندگان زباله‌های سطح شهر متخلف شمرده می‌شوند، افزود: عوامل سازمان مدیریت پسماند بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه قضایی استان با همکاری نیروی انتظامی این افراد را بازداشت کرده و جهت سیر مراحل قضایی به قوه قضائیه معرفی می‌کنند.
اصغری تاکید کرد: سازمان مدیریت پسماند وظیفه دارد تا در حوزه فعالیت‌های خود با رعایت اصول بهداشتی از انتشار بیماری‌ها جلوگیری کند که در شرایط فعلی پیشگیری از گسترش ویروس کرونا از مهم‌ترین موضوعات است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ادامه داد: شهروندان تبریزی، در صورت مشاهده هرگونه تفکیک کننده باکس‌های زباله سطح شهر، مراتب را به سازمان مدیریت پسماند اطلاع دهند.
انتهای پیام/
100 تفکیک کننده غیرمجاز زباله در تبریز به دادگاه معرفی شدند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار