نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

مردم توصیه‌های وزارت بهداشت را جدی بگیرند/ اجتناب از تردد و حضور در مکان‌های پرجمعیت

1398/12/12 - 15:51 - کد خبر: 15748 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مردم توصیه های وزارت بهداشت را برای رعایت مسائل بهداشتی و درمانی فردی، جدی بگیرند و از تردد و حضور در مکان های پر جمعیت بشدت اجتناب کنند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی  آل هاشم امروز در بازدید از خط تولید مواد ضدعفونی کننده شرکت کلر پارس تبریز با بیان اینکه با امید ، آرامش و آگاهی از شرایط بحرانی بوجود آمده عبور خواهیم کرد اظهار داشت: این شرکت در کنار وظیفه ذاتی که تولید کلر و مشتقات آن است در راستای مسئولیت خود اقدام به ایجاد خط تولید مواد ضدعفونی کننده کرده که اقدامی جهادی و قابل تحسین است.

وی نقش مجموعه های تولیدی مواد ضدعفونی کننده را در  مبارزه با کرونا ویروس بسیار مهم دانست و تاکید کرد: مردم توصیه های وزارت بهداشت را برای رعایت مسائل بهداشتی و درمانی فردی ، جدی بگیرند و از تردد و حضور در مکان های پر جمعیت بشدت اجتناب کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره پیشرفت های پزشکی و درمانی در کشور، تشخیص و کنترل افزایش شیوع بیماری ویروسی کرونا ارزشمند توصیف کرد و گفت : با مجاهدتی که کادر پزشکی و درمانی در بیمارستان ها انجام می دهند و با توجه مضاعف مردم برای رعایت بهداشت فردی و محیط و مهمتر از آن، توکل بر خدا ، ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.
 انتهای پیام/
مردم توصیه‌های وزارت بهداشت را جدی بگیرند/ اجتناب از تردد و حضور در مکان‌های پرجمعیت خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار