مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خبر داد:

آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی در زنجان

1398/12/12 - 13:45 - کد خبر: 15734 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: پیش فروش بلیت سفرهای نوروز ۹۹ در این استان به صورت غیرحضوری آغاز شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، عبدالحسین علی اکبری امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: پیش فروش بلیت نوروز از امروز در سطح استان آغاز شده و این روند تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: متقاضیان خرید بلیت سفرهای نوروز ۹۹ می توانند به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت های www.payaneh.ir ، www.safar‭‭۷۲۴‬‬.com www.mrbilit.com و سایت‌های استانی و اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر به خرید بلیت اقدام کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: شهروندان از مراجعه حضوری به دفتر شرکت های حمل و نقل مسافر در پایانه های مسافری استان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خودداری کنند. 
علی اکبری یادآوری کرد: مسافران و خریداران بلیت در صورت داشتن هر نوع شکایت، پیشنهاد و نظر مورد را از طریق سامانه ۳۰۰۰۱۴۱ مطرح کنند.
وی افزود: برای نوروز امسال ۱۵۷ دستگاه اتوبوس مسافربری فعال است که از این تعداد ۷۳ دستگاه وی آی پی است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: علاوه بر این ۴۶۹ دستگاه سواری برون شهری نیز در ایام نوروز برای مسافران خدمات جابجایی ارایه خواهد داد.
انتهای پیام/
آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی در زنجان خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار