معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان زنجان خبر داد:

لغو سفرهای زنجان به گیلان و برعکس

1398/12/12 - 13:30 - کد خبر: 15732 نسخه چاپی

نصر: معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، هرگونه جابجایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی از این استان به گیلان و بالعکس ممنوع شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، علی مدقالچی امروز در گفت و گو با خبرنگار  افزود:روزانه ۶ دستگاه اتوبوس مسافربری مسافران زنجان به گیلان و برعکس را جابجا می کردند.
به گفته وی، با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان گیلان همه این سفرها ممنوع شده است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: طی هفته های گذشته نیز جابجایی مسافر از زنجان به قم و برعکس غیرفعال شده بود.
مدقالچی خاطرنشان کرد: غیرفعال کردن ناوگان عمومی برای تردد مسافران از استان زنجان به دیگر استان ها بر اساس تصمیم مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود.
وی یادآوری کرد: همه ناوگان حمل و نقل عمومی از این استان به دیگر استان ها قبل از سوارکردن مسافران ضدعفونی می شود و پس از تایید نماینده دانشگاه علوم پزشکی در محل، جابجایی امکانپذیر است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: نماینده ای از دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در ترمینال مسافربری زنجان به صورت دائم مستقر شده و بر ضدعفونی خودروها نظارت و تایید آن را برعهده دارد.
مدقالچی اضافه کرد: ترمینال مسافربری زنجان نیز با همکاری شهرداری، مرکز بهداشت و درمان ضدعفونی و به تبع آن در شهرهای ابهر و قیدار نیز این مهم انجام می شود.
بنا به این گزارش، استان زنجان با ۴۰ شرکت فعال حمل و نقل مسافر دارای ۱۵۳ دستگاه اتوبوس مسافربری است که از این تعداد حدود ۵۵ دستگاه وی آی پی است.
علاوه بر این ۴۰۰ دستگاه سواری بین جاده ای در استان نیز مسافران را جابجا می کنند.
انتهای پیام/
لغو سفرهای زنجان به گیلان و برعکس خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار