عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز در صحن علنی شورا؛

افزایش سطح دریاچه ارومیه به واسطه بارش باران است / ستاد احیای دریاچه ارومیه نقشی در ارتقای تراز آب نداشت!

1398/02/26 - 13:46 - کد خبر: 1572 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: سطح آب دریاچه ارومیه به واسطه بارش های پیاپی ارتقا یافته است و ستاد احیای این دریاچه در این امر نقشی ایفا نکرده است.

به گزارش نصر، مسعودی ریحان در صحن علنی شورا با بیان اینکه سطح آب دریاچه ارومیه در ماه های اخیر افزایش یافته است و وضعیت آن رو به بهبود است، گفت: اگر بارش های اخیر و لطف الهی نبود وضعیت دریاچه ارومیه روز به روز بدتر می شد.

وی افزود: واقعا ستاد احیا دریاچه ارومیه در افزایش تراز چه نقشی داشته است که امروز با غرور از بهبود وضعیت این دریاچه صحبت می کند!

وی با تاکید بر اینکه اگر بارش های اخیر در منطقه آدربایجان شرقی و غربی نبود، باید همچنان برای ارتقا سطح آب این دریاچه دعا می کردیم،اظهار داشت: ستاد دریاچه ارومیه تا امروز چه نقشی داشته است، اگر این ستاد نمی تواند سطح اب دریاچه ارومیه  را ارتقا دهد و امیدش به بارش باران است چرا تشکیل شده است!

این عضو شورا اضافه کرد: الان باید از خدا تشکر کرد نه از ستاد احیای دریاچه ارومیه، بجای این تقدیرهای بی مورد ، ستاد احیای دریاچه ارومیه درخواست کنید که توضیح دهد پول ها و بودجه هایی که به ستاد دریاچه ارومیه داده شده است کجا هزینه شده است.

انتهای پیام/

افزایش سطح دریاچه ارومیه به واسطه بارش باران است / ستاد احیای دریاچه ارومیه نقشی در ارتقای تراز آب نداشت! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار