فرمانده انتظامی استان زنجان؛

۶۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک جاساز شده در غذای ماهی در زنجان کشف شد

1398/12/12 - 11:30 - کد خبر: 15709 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۶۸ کیلوو ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از سوی ماموران انتظامی این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سردار رحیم جهانبخش امروز با اعلام این خبر به خبرنگار افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با انجام اقدامات فنی و پلیسی از انتقال محموله موادمخدر توسط سوداگران مرگ، مطلع و شناسایی، کشف و دستگیری سوداگران را در دستور کار قرار دادند.
وی با اشاره به تشکیل دو تیم عملیاتی ویژه، موفق شدند خودروی حامل این محموله را در مسیرهای ارتباطی استان زنجان مورد شناسایی قرار دهند، اظهار داشت: این محموله مواد مخدر در آزاد راه زنجان - قزوین که با یک دستگاه کامیون حمل می شد از سوی ماموران انتظامی متوقف و در بازرسی از آن این مقدار تریاک که به شیوه ماهرانه در بار غذای ماهی جاساز شده بود را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان گفت: در این ارتباط  سه نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده همراه با مواد مکشوفه به مراجع قضابی معرفی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.
سردار جهانبخش از عموم مردم خواست در صورت اطلاع از حمل و خرید و فروش موادمخدر، بلافاصله موضوع را با سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی در میان بگذارند تا هرچه سریع‌تر اقدامات لازم قانونی به منظور کشف و دستگیری متهمان به عمل آید.
از ابتدای فروردین تا ۲۰ بهمن ماه امسال، میزان کشفیات موادمخدر اعم از سنتی و صنعتی در این استان امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد افزایش نشان می‌داد.
طی مدت یاد شده (۱۰ ماه و ۲۰ روز) بیش از یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شد و افزون بر دو هزار نفر در این رابطه شناسایی و دستگیر و ۲۰ باند بزرگ توزیع کننده نیز متلاشی شد.
انتهای پیام/
۶۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک جاساز شده در غذای ماهی در زنجان کشف شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار