معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان؛

راهداران درحال بازگشایی مسیرهای ارتباطی زنجان هستند

1398/12/12 - 09:45 - کد خبر: 15690 نسخه چاپی

نصر: معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: راهداران این استان درحال بازگشایی برخی مسیرهای ارتباطی کوهستانی پوشیده از برف این استان هستند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، جواد یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک مقطعی، تعدادی از مسیرهای فرعی پوشیده از برف شده بود که راهداران را بر آن داشت تا از ساعت چهار بامداد نسبت به انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی اقدام کنند.
وی اظهار داشت: در زمان حاضر نیز این عملیات ادامه دارد و از رانندگان انتظار می رود برای تردد در مسیرهای کوهستانی و برفگیر این استان زنجیر چرخ، همراه خود داشته باشند.
یوسفی افزود: تردد در کلیه مسیرهای ارتباطی این استان اعم از آزادراه ها، جاده ترانزیت و گردنه های این استان بی هیچ مشکلی جریان دارد و با توجه به بارش برف و باران که از شب گذشته استان را دربر گرفته و موجب لغزندگی سطح جاده شده لازم است رانندگان دقت و احتیاط بیشتری را در امر رانندگی داشته باشند تا خود و سرنشینان سالم به مقصد برسند.
وی تصریح کرد: هموطنان اگر قصد تردد در جاده های استان زنجان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ و همچنین اطلاع از مسیرهای ارتباطی کشور و زنجان با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.
یوسفی افزود: ۳۰ اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
این استان پنج هزار و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۸۴۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۲۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر آزاد راه، ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۱۱۳‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر بزرگراه، ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۳۴۲‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه اصلی و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۹۷۴‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه فرعی است.
انتهای پیام/
راهداران درحال بازگشایی مسیرهای ارتباطی زنجان هستند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار