رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در آذربایجان شرقی وجود ندارد

1398/12/11 - 17:29 - کد خبر: 15684 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به تامین کالاهای اساسی برای روزهای پایانی سال، گفت: برای تامین کالاهای اساسی بازار در روزهای پایانی سال و سه ماه ابتدایی سال آینده، هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حبیب امین زاده در حاشیه بازدید از انبارهای شرکت بازرگانی بهپخش و البرز در تبریز که از مراکز عمده ذخیره و پخش کالاهای اساسی هستند، افزود: روزانه بیش از 100 تن انواع کالا از جمله مواد غذایی خوراکی و بهداشتی و دارویی تنها از یک شرکت پخش، توسط شبکه مویرگی در سطح بازار توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: در تامین کالاهای اساسی اعم از روغن مایع و جامد، انواع مواد شوینده و ضدعفونی کننده، دستمال کاغذی و ملزومات بهداشتی هیچ گونه کمبودی نداریم.
امین‌زاده با اشاره به نظارت‌های مستمر بازرسان سازمان صمت استان بر شرکت‌های پخش، اظهار کرد: بازرسان علاوه بر شرکت‌های توزیع عمده بر شبکه عرضه و توزیع مویرگی در سطح شهر نیز نظارت دارند تا کالاهای اساسی با قیمت مصوب به دست مصرف کنندگان برسد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی، وی اضافه کرد: سامانه تلفنی ۱۲۴ آماده دریافت گزارش‌ها و رسیدگی به شکایت‌های مردمی است.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان از وجود مازاد میزان مورد نیاز در برخی اقلام خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی به عنوان استان معین شمال غرب کشور، آماده تأمین کالاهای اساسی و رفع کمبود احتمالی در استان‌های همجوار را دارد.
انتهای پیام/
 مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در آذربایجان شرقی وجود ندارد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار