رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان:

زنجان بیشترین نرخ رشد و جذب استارتاپ را دارد

1398/12/11 - 13:17 - کد خبر: 15654 نسخه چاپی

نصر: رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: بیشترین نرخ رشد و جذب استارتاپ متعلق به استان زنجان است.

به گزارش نصر به نقل از مهر، داوود مرادخانی در گفتگویی با بیان اینکه از زمان راه‌اندازی پارک علم و فناوری در استان، تلاش شده است تا این پارک بتواند فعالیت‌های درخوری را انجام دهد، افزود: بی‌تردید هیچ هدفی بالاتر از این نیست که بتوانیم زمینه‌ای را فراهم کنیم تا نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های علمی بتوانند کسب و کاری را در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز کنند.
وی با یادآوری اینکه قبل از ورود نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به پارک علم و فناوری، مراحلی طی می‌شود، تصریح کرد: مرکز نوآوری پارک علم و فناوری استان این امکان رافراهم می‌کند تا آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم در راستای تشکیل تیم‌ها و استارتاپ‌ها انجام گرفته و سپس این تیم‌ها بتوانند با آمادگی کامل وارد پارک علم و فناوری شوند.
مرادخانی با بیان اینکه جایگاه متعالی استان زنجان در زمینه رشد و جذب استارتاپ‌ها در شرایطی به دست آمده است که زنجان جزو آخرین استان‌ها در زمینه راه‌اندازی پارک علم و فناوری در سطح کشور بود، ادامه داد: مدتی پیش توانستیم از دو محصول فناورانه شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان رونمایی کنیم.
رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا شرکت‌های دانش‌بنیان استان بتوانند به فعالیت‌های رو به رشد خود که نیاز واقعی جامعه امروز است، ادامه دهند، خاطرنشان کرد: محصولی که چند صباح پیش از آن رونمایی شد، مربوط به نسخه جدید سامانه مدیریت فرآیندهای ارین و سامانه جامع پارم علم و فناوری استان بود.
مرادخانی یادآور شد: عملیات استقرار واحدها، هسته‌ها و ارزیابی آن‌ها، انجام مکاتبات اداری پارک و نیز شرکت‌های عضو در پارک و مرکز رشد، جذب و پذیرش به صورت ساده، داوری و ثبت اختراعات و … از جمله مزایای سامانه مدیریت فرآیندهای کسب و کار به‌شمار می‌رود.
انتهای پیام/
زنجان بیشترین نرخ رشد و جذب استارتاپ را دارد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار