به منظور بالا بردن روحیه جمعی افراد جامعه؛

به چالش زیبای لبخند بپیوندید/ همراه هم و با آرامش از کرونا ویروس عبور خواهیم کرد

1398/12/11 - 11:54 - کد خبر: 15649 نسخه چاپی

نصر: کاربران شبکه های اجتماعی از شب گذشته چالشی ایجاد کرده اند تا با اشتراک گذاری عکس های لبخندشان به دوستان و هم وطنان خود روحیه بدهند.

به گزارش نصر، به دنبال شیوع بیماری ویروسی حاد تنفسی در کشورمان و جان باختن تعدادی از هم وطنان در پی ابتلا به این بیماری، وزارت بهداشت توصیه های پزشکی متعددی برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس منتشر کرده است، اما در بین برخی افراد ترس و اضطراب بیش از حد لازم ناشی از شیوع ویروس کرونا ایجاد شده که موجب ایجاد مشکلات روحی و درگیری افراد با وسواس شده است.

شیوع کرونا ویروس در کشور و بخصوص شهرهای بزرگ بسیار جدی است و مردم باید توصیه های پزشکی در مورد پیشگیری از ابتلا به این بیماری را بسیار جدی بگیرند و با انجام اقدامات بهداشت فردی، از حضور در اجتماعات خودداری کرده و تا حد امکان از خانه خارج نشوند، اما این نباید باعث شود که ترس بر مردم غلبه کند.

از شب گذشته چالش زیبای لبخند در شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام آغاز شده است و کاربران با هدیه لبخند خود به دوستانشان، سعی می کنند روحیه جمعی افراد جامعه برای مبارزه با شیوع این بیماری ویروسی را بالا ببرند.

متخصصان بر اقدامات خودمراقبتی جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس تاکید می کنند و می گویند تنها راه متوقف کردن شیوع این ویروس خلوت شدن خیابان ها و اماکن عمومی است.

مردم؛ اگر خودمان و خانواده مان را دوست داریم، به توصیه های پزشکی توجه کنیم و حد الامکان از خانه خارج نشویم، مگر اینکه کار بسیار ضروری پیش آمده باشد که با تلفن و اینترنت قابل انجام نباشد.

ما کاربران گرامی «نصر» را به پیوستن به چالش لبخند دعوت می کنیم. با اشتراک گذاری تصاویر لبخند خود، ضمن دعوت دوستانتان به رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور در اماکن شلوغ، به آنها روحیه بدهید تا استرس و ترس بیش از حد را از خود و خانواده خود دور کنند. «نصر» را در لبخندهای خود تگ کنید تا در لبخندتان را به اشتراک بگذاریم...

همراه هم، با آرامش از کرونا ویروس عبور خواهیم کرد...

انتهای پیام/
به چالش زیبای لبخند بپیوندید/ همراه هم و با آرامش از کرونا ویروس عبور خواهیم کرد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار