مدیرعامل پایانه مسافربری تبریز خبر داد:

غربالگری مسافران پایانه تبریز

1398/12/10 - 15:00 - کد خبر: 15607 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل پایانه مسافربری تبریز با بیان اینکه روزانه ۲۰ هزار مسافر از این پایانه جابه جا می شوند، گفت: برای جلوگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا، ورود و خروج مسافران با همکاری سازمان بهداشت و درمان کنترل می شوند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سعید عادلی امروز در گفت و گویی اظهار کرد: به منظور کنترل هر چه بهتر ویروس کرونا از چهارم اسفند ماه عملیات سمپاشی و ضدعفونی صندلی ها، رستوران ها، سرویس های بهداشتی و مراکز خدماتی و رفاهی هر هشت ساعت به صورت مستمر انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: پایانه مسافربری تبریز اولین پایانه در سطح کشور است که ورود و خروج را مشخص کرده ایم و از دو روز گذشته مسافران به صورت متمرکز کنترل می شوند.
عادلی با اشاره به کنترل شبانه روزی مسافران و غربالگری آنها گفت: در آستانه عید نوروز هم آمادگی پذیرش مسافر را داریم، همچنین بحث ترمیم محوطه پایانه، رنگ آمیزی جداول، فضای سبز و سفره هفت سین طبق سال های گذشته انجام می شود.
مدیرعامل پایانه مسافربری تبریز بیشترین مسافران خروجی خارج از استان را تهران و داخل استانی را اهر اعلام کرد و گفت: در روزهای تعطیل بیش از ۲۰ هزار نفر و در ایام عادی ۱۲ هزار نفر از طریق این پایانه جابجا می شوند.
عادلی از راه اندازی سامانه ۷۲۴ برای اولین بار در کشور با همکاری سازمان حمل و نقل شهرداری خبر داد و افزود: از مزایای این سامانه جمع آوری بلیت فروشی های متفرقه و غیرقانونی و خرید و فروش آنلاین بلیت می باشد.
مدیرعامل پایانه تبریز انتخاب شماره صندلی با ارایه کدملی را از جمله مزایای این سامانه عنوان کرد و گفت: هم اکنون ۳۴ شرکت مسافربری (چهار شرکت بین المللی و ۳۰ شرکت داخلی) از این سامانه استقبال کرده و از این طریق به مشتریان خدمات می دهند.
عادلی همچنین خاطرنشان کرد: ۱۱۰ دوربین آنلاین ورود و خروج مسافران را ثبت می کنند. 
انتهای پیام/
غربالگری مسافران پایانه تبریز خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار