رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان؛

اولین واحد تولید ماسک در زنجان آغاز به کار کرد

1398/12/10 - 14:00 - کد خبر: 15596 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اولین و مدرن‌ترین واحد تولید ماسک این استان با ظرفیت تولید روزانه ۵۰ هزار عدد از این محصول آغاز به کار کرد و محصولات آن به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، ناصر فغفوری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجوزهای بهداشت و سازمان صنعت، معدن و تجارت این واحد تولیدی طی ۴۸ ساعت صادر شد.
وی افزود: این میزان تولید، پاسخگوی نیاز استان بوده و محصولات آن به مراکز درمانی و هیات‌امنایی علوم پزشکی داده می‌شود.
فغفوری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این واحد، ظرفیت تولید روزانه بیش از ۵۰ هزار ماسک را دارد، ۳۰ هزار ماسک نیز در ادارات، مساجد و مکان‌های دیگر به صورت رایگان در بین مردم توزیع می‌شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه تولیدات این واحد در داروخانه‌ها نیز با قیمت بسیار خوبی عرضه خواهد شد، گفت: بحث تامین مایحتاج مرتبط با بیماری ویروس کرونا در دستور کار است.
وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت در این میان، مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد لذا از ظرفیت استانی استفاده کرده و مواد شوینده و اسپری‌های ضدعفونی بر پایه الکل را در استان تولید و مهیا می‌کنیم.
فغفوری اظهار داشت: در استان زنجان ماسک وجود نداشت و دستگاهی که مدت‌ها پیش توسط تاجر زنجانی خریداری شده و بلااستفاده بود شامگاه چهارشنبه گذشته ( هفت اسفند) توسط دو جوان، راه‌اندازی شد.
انتهای پیام/
اولین واحد تولید ماسک در زنجان آغاز به کار کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار