خبر/

تبریزی‌ها برای مبارزه با کرونا «چک» کشیدند

1398/12/10 - 13:22 - کد خبر: 15593 نسخه چاپی

نصر: تبریزی‌ها در یک اقدام روحیه بخش، برای مبارزه با کرونا دست به کار شدند و برای ایستادگی در برابر آن، «چک» کشیدند.

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، از حدود دو ماه قبل با شیوع بیماری کرونا در جهان، ایران هم از دو هفته گذشته با این چالش جهانی مواجه شده است، چالشی که مدارس و دانشگاه‌ها را به تعطیلی کشاند، در بالاترین سطح مدیریتی کشور، ستاد مبارزه با کرونا تشکیل یافت و چندین استان کشور در حالت آماده باش سلامت قرار گرفت تا این بحران را پشت سر بگذاریم.
در تبریز هم از سه روز گذشته، ابتلای تعدادی به کرونا تایید شد و تا امروز 8 نفر تحت درمان قرار گرفتند که یک نفر فوت کرده است.
با هشدار وزارت بهداشت مبنی بر کاهش حضور در تجمعات عمومی و تقاضا برای لغو سفرهای غیر ضروری و لغو مراسمات عروسی و عزاداری، بسیاری از این مراسمات لغو شده و به زمان دیگری موکول شد.
حتی در خلخال استان اردبیل یکی از خانواده های عزادار، به جای برگزاری مراسم، هزینه آن را به توزیع بسته های «دستکش، پد الکلی و ماسک» اختصاص دادند که با واکنش بسیار خوب مردم کشور مواجه شد.
اما در تبریز هم یکی از خانواده های عزادار که قرار بود مراسم ترحیم پدر خود را برگزار کنند، با شیوع کرونا تصمیم گرفتند هزینه این مراسم را برای مبارزه با کرونا هزینه کنند که دست به کار شدند و برای ایستادگی در برابر آن، «چک» کشیدند!
در این اقدام، خانواده محمودیان برای «احسان» در حق پدرشان مبلغ 500 میلیون ریال را برای مبارزه با کرونا در اختیار دکتر صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گذاشتند که این حرکت روحیه بخش با استقبال کاربران فضای مجازی هم مواجه شده و این اقدام تبریزی‌ها را ستودند.
انتهای پیام/
تبریزی‌ها برای مبارزه با کرونا «چک» کشیدند خبرگزاری تسنیم


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار