با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران؛

تمامی دیدارهای فوتبال بدون تماشاگر برگزار می‌شود

1398/12/10 - 11:45 - کد خبر: 15574 نسخه چاپی

نصر: با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران تمام مسابقات فوتبال باشگاهی به علت شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، با توجه به تصمیم اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تمام مسابقات ورزشی بدون تماشاگر برگزار می شود و به همین دلیل سازمان لیگ فوتبال ایران با اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلیه مسابقات فوتبال باشگاهی ایران بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.


متن اطلاعیه سازمان لیگ در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال باشگاهی به شرح زیر است:
با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی " ستاد ملی مبارزه با کرونا " که مرجع تصمیمگیری در رابطه با مبارزه و پیشگیری از این بیماری می‌باشد، به استحضار میرساند تا اطلاع ثانوی کلیه مسابقات لیگ های فوتبال کشور بدون تماشاگر برگزار می شود. بدیهی است در صورت اتخاذ تصمیمات ابلاغی جدید از سوی این ستاد هرگونه تغییرات احتمالی در برنامه مسابقات متعاقبا اعلام می شود.
با توجه به ضرورت کنترل و حفظ بهداشت محیطی ورزشگاه ها، لازم است علاوه بر رعایت دستورالعمل مرکز پزشکی سازمان لیگ ( ایفمارک) مورخ ۹ /۱۲ /۹۸  تمامی موارد بهداشتی با نظارت و کنترل ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی در تمامی استانها انجام شود. به جهت حفظ سلامت ورزشکاران کلیه باشگاه ها  موظف می‌باشند ضمن انجام کنترل های لازم، در صورت مشاهده موارد مشکوک، مقدمات درمانی و ممانعت از شیوع ویروس را در اولویت قرار دهند.
انتهای پیام/
تمامی دیدارهای فوتبال بدون تماشاگر برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار